මීරා - Mira
දකුණු ඉන්දියානු ගමක තරමක් වත් පොහිසත්කම් සහිත නිවසක උත්වයකි. ඒ මීරා සහ ඇගේ ස්වාමියා මදු සමය ගත කර නිවසට පැමිණෙන පළමු දිනයයි. ඒ විවාහය සිදු වුයේ මිරාගේ කැමැත්තනේ නොවේ. නමුත් ඈ ඊට විරුද්ද වුයේ නැත. ස්බැවින් ම ඇයට විරුද්ද වීමට හයියක් තිබුනේ නැත
2024-06-06 20:35:26 - Wal Katha
දකුණු ඉන්දියානු ගමක තරමක් වත් පොහිසත්කම් සහිත නිවසක උත්වයකි. ඒ මීරා සහ ඇගේ ස්වාමියා මදු සමය ගත කර නිවසට පැමිණෙන පළමු දිනයයි. ඒ විවාහය සිදු වුයේ මිරාගේ කැමැත්තනේ නොවේ. නමුත් ඈ ඊට විරුද්ද වුයේ නැත. ස්බැවින් ම ඇයට විරුද්ද වීමට හයියක් තිබුනේ නැත. නිවාස ඉදිරියේ පැරණි වර්ගයේ මෝටර් රථයක් නතර කළ අතර විවර වූ දොරෙන් විවාහක ජෝඩුව එලියට බැස ගත්තෝය.
මීරා සාරියක් ඇදලා හිසේ මල් පුරවාගෙන සිටි අතර ඇගේ ස්වාමියා සුදු සරමක් සහ කමිසයක් ඇද සිටියේය. එය දහවල් කාලය වූ නිසා දැඩි හිරු රශ්මිය පරිසරය දවා අළු කරීමට මෙන් යන බව මිරාට දැනුණි. ඈ තම ස්වාමියා සමග සෙනග මැදින් නිවාස කරා පිය නැගුවා ය.
* *
රෑ බෝ විය , සෙනග සෙනග විසිර ගියහ. මීරා සහ ඇගේ ස්වාමියා පමණක් නිවසේ තනි විය. මීරා සහැල්ලු රාත්රී ගවුමකින් සැරසී ඇදට වී පොතක් කියවමින් සිටියා ය. ඇගේ අලුත් ස්මියා තවම නාන කාමරයෙන් එලියට ආවේ නැත. ඒ එන තෙක් ඈ මග බලමින් සිටියේ නැවත වරක් ඔහු ලවා ඇගේ රස්විල කලබා ගැනීමේ අටියෙනි.මිරාගේ මුහුණ පුරා කාම ආශාව ගලා ගොස් ඇත.ඇයට දැන් පොතේ ඇති දේ එතරම් වැඩක් නැත. ඇගේ සැමියා නාන කාමරයෙන් එලියට එන තෙක් ඈ බලා සිටි.
සැමියා නාන කාමරයෙන් එලියට පැමිණ නිදන කමරයට පැමිණියේ ඔලුව පිදමින් ය. ඔහුට දැක ගත හැකි වුයේ නිරුවතින් ඇදෙ වැතිර සිටින මීරා යි. ඈ ස්රගිල් ලෙස ඔහු දෙස බැලුවා ය. නමුත් මිරාගේ සැමියා කිසිවක් ගනන් නොගෙන නැවත කාමරයෙන් පිටතට ගියේය.මීරා ට දැන් මෙය ප්රෙහෙළිකාවකි .
“සමහර විට ඔහු තව ටිකකින් එවි “ ඈ සිතුවා. නමුත් එය එසේ වුයේ නැත. ඒ නිසා මීරා හෙළුවෙන් ම ඇදෙන් බැස තම සැමියා ව සොයා ඇවිද ගියේ සාලයට යි. ඔහු tv බලමින් සිටිනවා දුටු මිරාට ලැජ්ජාවක් සහ තරහක් නැගුණි. ඈ නැවත හැරෙන මොහොතේ…
“මීරා, ඔයා හිතුවද මම කවදාවත් ඔයාට ඕන දේ කරයි කියලා…” ඇගේ ස්මියා ඇය නොසොතු ලෙස ඒ පවසූ දෙය ඇගේ හිතේ පතුලටම කිදා බැසෙසේ ය.
Tv එක එසේම තබා සැමියා ඇය කරා පැමිණ අයව තදින් ග්රහණය කරගෙන ළගට ගත්තේය. එය දැඩි අඩුවකට හසු වුවා සේ මීරා ට දැනුණි.
ඔහු එතරම් කඩවසම් නොවූ නිසා ඇයට ඔහුගේ මුහුණ බැලීමට ආශාවක් නොවුණි.ඒ නිසා ඈ බිම බලා ගෙන සිටියා ය.
“ඔයා කරන්නේ මට ඕන දේ…” එසේ කියූ ඔහු අත වූ tv රිමෝට් එක මිරගේ යෝනියේ අතුල්ලට විය. ඉලිප්පුන බොත්තම් ඇගේ යෝනිය කිති කවාගෙන ගියේය. යටිකය පුර අමුතු සතුටක් මීරා ට දැනුණි.
“අහ….ම්ම්ම්ම්….”
එසේ මද වෙලාවක් අතුල්ලමින් සිටි ඔහු රිමෝට් එක ඇගේ යෝනිය තුලට ඔබන්නට විය.
“අහ්හ්…ආආආඅආආආආආආආඅ….” මීරා ට කෑ ගැසුණි. ඇගේ යටි කය සියුම් වේදනා මුසු සතුටකින් වැසි ගියේ ය. ස්මියා ඇගේ කට තද කර අසල වූ බිත්තියට තද කළා ය.ඔහු රිමෝට් එක සෙමින් සෙමින් ඇගේ යෝනිට බස්සන විට මිරගේ ඇස් උඩ ගියේය.රිමෝට එක වටෙන් මීරා ගේ යෝනි වතුර ගලා ගියේය.මීරා කෑ ගසන්නේ සතුට සහ වේදනාවේ එකතුවකින් බව අසන්නාට පැහැදිලි වේ.
ඈ විටෙක … “ආයි…ඌ… “ කියා කෑගසන නිසා එය තහවුරු වේ.රිමෝට් එක දැන් ඇගේ ග්ර්බාශයේ වදින තරම් දුර ගොස්ය. බොතම් ඇගේ යෝනිය කිති කවන විට ඈ කේමන් කෙමෙන් සුර්නතයට කිට්ටු විය. ස්මියා රිමෝට් එක නැවත පිටතට ගත්තේය. නැවත වේගයෙන් ඇතුල් කළේ මීරා ට තරු විසිවෙන සතුටක් දන්වමිනි. මීරා ක්ෂණිකව සුරාන්ත්යට පත් විය.
“ආආආආආආආඅ…ස්ස්ස්ස්….උයී…”
එය අවසානය නොවේ පටන් ගැන්ම පමණකි.සැමියා ඔහුගේ සත්ය පෙනුම මීරා ට පෙන්න න ගත්තේ දැන් ය. ඔහු මීරා ව කොණ්ඩයෙන් ඇදගෙන ගොස් ගෙදර තිබු තවත් කනුවකට තද කළේය.මීරා මේ සයල්ල දරා සිටියේ සතුටිනි. මේ නිසා ඇගේ සැමියා තුල විකුර්ති මනස ඇයට ගෝචර වුයේ නැත. මිරගේ දිගු කොණ්ඩය ඇදලා ගත් ඔහු එය කණුවේ ගැට ගැසිය. දැන් මිරාට් ඇගේ ඔලුව සෙලවිය නොහැක.
මීරා ඒ මේ අත දගලන්න සදන විට ඇගේ කොණ්ඩය ඇදී රිදුණි.
සැමියා ඒ මොහොතේ දී මිරාගේ ක්ලිට් එක තම ඇගිලි තුඩු අතර තද කළා ය.
“ආආආඅ..ආආආආආආආඅ….”
එවිට දැනෙන හැගීම දන්නේ කෙල්ලන් ම පමණි. මීරා කෑ ගැසිය. ඈ එකේ සතුටින් හා වේදනාවෙන් කෑ ගසද්දී ඔහු ඇගේ යටි කය ක්ලිට් එකෙන් ඉදිරියට අදින්නට විය. මීරා ට සෙලවෙන්න වත් බැරි ව තිබෙන විට දී ඇගේ යටිකය ඉදිරිය එසවේ.එක පැත්තකින් කොණ්ඩය අනිත් පැත්තෙන් ක්ලිට් එක… මීරා ගේ යෝනිය වතුර බිම පුරා හලමින් ඇත. එය වින්දය ද්ර්ගත නොහැකිව උමතුවෙන් කෑ ගැසුවා ය. සුර්නතයට පත් වෙද්දී ස්මියා ඊළගට ඇද්දේ ඇගේ තන පුඩු වලිනි.
“ආආආඅ..ආආආආආආආඅ….උයී…”
මිරගේ ක්ලිට් එක කොනිත්න විට මීරා ට දරාගත නොහැකි විය.ඈ තවත් හයියෙන් කෑ ගැසුවාය.ඇය සුර්න්තයට පත් විය.යෝනි වතුර විදිමින් ඈ සුර්න්තයට පත් විය. මිරාගේ පියුරු වලින් කිරි විද්දේය.ස්මියා ඇයට වෙවෙක්යක් නොදෙමින් ඊළගට කරන්න යන දේ මීරා දැන සිටියේ නැත.
මීරා කණුවේ ගැට ගසා සිටියදී ම , කුස්සියට ගිය ඔහු රාත්රී ආහාරයට තිබු ලුණු මිරිස් රැගෙන ආවේය. එය දුටු මීරා ගේ ඇස් විසල් විය.
“අනේ එපා.. ඕකනම් කරන්න එපා .. අනේ…” මීරා බැගෑපත් විය. නමුත් එය කනකට නොගත් ස්මියා ඇගේ කට අතින් වසා ලුණු මිරිස් තලියක් ඇගේ යෝනියේ ගෑවේය. තම යටි කය පුරා දැවිල්ලක් පැතිරෙන බව මීරා ට දැනුණි. ඈ තම කොණ්ඩය ගලවා ගැනීමට වෙර දරද්දී , ඇගේ සැමියා ඇගේ යෝනිය මත ලුණු මිරිස අතුල්ල්නට විය.
මීරා එත් සමගම කොණ්ඩයේ ගැටය ගලවා ගත් අතර ඈ සැමියා තල්ලු කර දමා කාමරයට දිව ගොස් දොර වසා ගත්තා ය. ඈ ඒ සමගම නාන කාමරයට ගොස් යෝනිය වතුරට ඇල්ලුවා ය. මීරා දැවිල්ල ඉවසා ගත නොහැකිව අඩන්නට විය. ඇය කිසිදා මෙවෙන් දෙයක් බලා පොරොත්තු නොවුනය. ස්මියා ඇගෙන් ලුණු මිරිස සරට සදන මෙන් කල ඉල්ලීම මතක් වී ඇයට ඇති වුයේ ලැජ්ජාවකි.
ඈ එදා රැයම කාමරයේ තනියෙන් කදුලින් තෙත් ව ගෙවා දැමුවා ය.
මිරාගේ ස්වාමි පුරුෂයා ඇයට පළමු ලිංගික එකතු වීමේදී සලකු ආකරය නිසා දෙදෙනා අතර සති කිහිපයක් යන තුරු පැවතියේ සිතල යුද්දයකි. මිරාට මෙම විවාහය අවසන් කර ගෙදර යාමට සිත් වුවුත් , විවාහයෙන් පලා ගිය කනතාවකට ලැබෙන නරක නාමය ඇය දන්නා නිසා ඇයට ඉවසා සිටීමට සිදු විය. මන්ද යත් මෙය ඉන්දියාව වූ නිසාය. ස්නාස්කෘතිය කිසිවිටෙක ස්තියගේ පැත්ත ගන්නේ නැත. එම නිසා ම මීරා අකමැත්තෙන් වුවුත් තම ස්වාමි පුරුෂයා ගේ කටයුතු සිද්ද කළද ඇය හා ඔහු අතර තිබුනේ නිහඩ තත්වයකි.
ස්මියා මෙය බිදලමින් මීරා ගේ හිත වෙනස් කිරීමට උත්සහ කළද , එම සියලු උත්සහ ව්යර්ථ විය. මීරා යනු දැඩි ගැහැනියක් බව ඔහු ඉන් දැනගත්තේය.මේ අතර මීරා ට තම ලිංගික ආශාව පලනය කර ගත නොහැකි වී තුබුන නමුත් ඈ එය නොපෙන්වා සිටියාය. මීරා යනු තරුණ අලුතබැදපු කෙල්ලක් කි . මේ කාලය යනු ස්ත්රීන් වඩාත් කාමයෙන් වෙලී සිටින කාලයක් බැවින් මීරා ට ට ද එසේම විය.නමුදු ගැමි දියණියක් වූ මීරා ස්වයංවින්දනය හෝ වෙනයම් ආකරයක ලිංගික සතුටක් ගැන අසා නොතුබු නිසා ඇයට කල හැකි දෙයක් නොවිණ.
නමුත් එක් දවසක් මිරාගේ සැමියා නව අදහසක් ගෙන ආවේ රාත්රී කෑම වෙලාවේදී ය.
ඔහු කොලයක් බත් කන ගමින් සිටි මීරා දෙසට තල්ලු කර එව්වේය.පසුව ඔහු මෙසේද කිය.
“මීරා .. එදා වුණා දේ ගැන මට සමාවෙන්න… ඔය සිදුවීම අමතක වෙලා යන්නත් එක්ක …” ඔහු කිහිප වරක් උගුර පැදිය.
“මේ ලග තියෙනවා ගොවි පලක් , ඔයා එකේ වැඩට යන්න … එතකොට අපිට අමතර අදායමක් එවිනේ… ඔයාට යාළුවොත් මුණ ගැහෙයි…”
සැමියා තවත් වචනයක් කතා කරීමට ප්රථම මීරා අර දුන් කොයත් රැගෙන බත් පිගන ද සමග වේගයෙන් කුස්සියට ඇවිද ගියා ය.
පසුදා….
සැමියා නිවසින් පිටත් ව ගිය පසු මීරා අර කොලය නැවත රැගෙන පරික්ෂා කළාය.එහි තිබුනේ රැකියා අයදුම් පත්රයකි. මීරා පෑනක් ද රැගෙන ඇගේ මේසයේ හිදගෙන එය පුරවන්නට විය. එය එය පුරවා අවසන් වූ පසු කොලයේ තිබෙන අන්දමට මාර්ග අනුගමනය කරමින් ගොවිපල වෙත යාමට ඈ තීරණය කළා ය. න්වසින් එලියට බැසගත් ඈ විනාඩි 30 ක් පමණ ගමනකින් ගොවිලප සොයා ගත හැකි විය.
එය මදක් විශාල ගොවිපලක් වූ අතර දොරටුවේ M and K farm යනුවෙන් මැකී ගිය අකුරු වගයක් දැකගත හැකි විය. ගොවිපල ඉතා විශාල ප්රදේශයක පැතිරී තිබුණ අතර එහි ගව සහ අශ්ව ගාලක් පැහැදිලිව ඇතට ද්කගත හැකි විය. එහි කාර්යාලය දැකගත හැකි වුයේ ගේට්ටුවට දකුණු අත පැත්තට වන්නට ය. මීරා කාර්යාලයට ගොඩ වුයේ යම් දෙගේදියවකින් ය.
මදක් අබලන් ස්වරූපයක් ගත කාර්යාලයේ සිවිලිම මත සෙවල බැදී තිබෙනු දැක ගත හැකි විය. එනම් මෙම ගොඩ නැගිල්ල දැන් බොහෝ වයස බවය. කාර්යාලයේ මේසයක මදක් තරබාරු නමුත් කාරුණික ස්වරූපයක් ගත් පුද්ගයෙක් හිදගෙන යම් ලිපිගොනු වගයක් පිරික්සමින් සිටි.
“සර් … මම මේ ආවේ … අර අයදුම්පත්රය බාර දෙන්න…”
“ආ .. එන්න එන්න “ පුද්ගලයා ඉතා සුහද ශීලි ලෙස මිරාට හිදගන්නා ලෙස අතින් පැවසිය.
“කෝ .. බලන්න…” යනුවෙන් මිරගේ අයදුම් පත්රය පරික්ෂා කළා ඔහු ඉමහත් සතුටින්…
“ඔයා හෙට ඉදලා වැඩට එන්න පලුවන්, මේ දවස් වල කවුරුත් නැහැ වැඩක් කරගන්න… ඔයාවත් අවොත් හොදයි.. ඔයා කමති ද ?” මැද වෙලාවක් කල්පනා කල මීරා…
“ඔව් සර් … මම හෙටම එන්නම්… “
මීරා එදා ගෙදර ගියේ ඉතා සතුටිනි.ඇය පලමු වරට තම ස්මියා සමග සතුටින් කතා කලේ එදයි.නමුත් සැමියා එයට තරම් සතුටකින් පසු වූ බව නොපෙනුණි. කෙසේ වෙතත් මීරා එදා ඉදන් ගොවිපල වෙත ගියාය.
ඇයට පැවරුණු රාජකාරිය වුයේ එළදෙනුන් ගේ කිරි දෙවිමයි.ඇය එය සතුටින් කළාය.ඇය කිරි දොවන විට දී ඇගේ කාමුක ගැහීම් අවදි වන බව ඈ කිහිප වරක් අත්දැක්කා ය. නමුත් ඈ ඒ හැගීම් යටපත් කළේ යට් ඒවා ඉටු කර ගැනීමට ක්රමයක් නොමැති නිසාවෙනි.
වරක් ඈ කිරි දොවන විට කාමුක අත්දැකීම් ලැබුවා ය. එදින ඈ සාරියක් ඇදගෙන සිටි අතර සෙනසුරාදාවක් වීම නිසා සෙනගක් ද නොවුණි.
ඈ කිරි කළයද රැගෙන එළදෙනුන් වෙත ගොස් බංකුවක් ද තබාගෙන වැඩේ පටන් ගත්තා ය. ගොඩනැගිල්ල අදුරු සහ තෙත් පරිසරයක් විය.
එය මෙවන් වූ තරුණ ගැහැනියකට එතරම් ප්රියජනක පරිසරයක් නොවූ වත් ඇගේ හැගීම් අවුළුවා ලීමට කදිම වටපිටාවක් විය’
. මීරා කිරි දොවන විට ඇයට සිහි වුයේ ඇගේ සැමියා ඔහුගේ ශිෂණය සොලවන ආකාරයයි. ඈ වහාම ඔව්හුගේ මතයක වෙනුවන ඈ කැමතිම කොරියන් නළුවෙක් මවා ගත්තේ ඇගේ සැමියා තරම් ප්රිය නොවූ නිසයි.
ඇය තවත් ඉදිරියට යන විට අයගේ මනස තව තවත් කාමුක හැගීම් දල්වන්නට විය. ඇය මිරිකන එළදෙනගේ තන මනසින් කඩවසම් කොරියානු නළුවාගේ ශිෂ්ණය ලෙස මවා ගත්තාය. කිරි දෙවීම දැන් රිද්මයට ඈ කරයි. ඇගේ මුහුණෙන් සිතේ වූ ඇගේ කාම ආශාව
මනාව දිස් වුණි.දෙතොල් දත් අතර තද වෙද්දී උණුසම් සුසුම් පිට විය.
දැන් ඇයට මැවී පෙනුනේ එම කඩවසම් තරුණයා ඇය ව ගැට ගසා කිරි කලයක් ද රැගෙන ඇගෙන් කිරි දොවන ආකාරයයි. දැන් මීරා සීමාවට පැමිණ ඇති නිසා ඇය තම හැගීම් යටකර කිරි කලයද රැගෙන නැගිට ගියාය.
එසේ දින සති ගෙවී ගියේය.දිනක් ඇය කිරි බජන තැබීමට යන විය ගොවිපලේ හිමිකරු (තරබාරු මිනිසා ) ඇය වෙත ආවේය.
“මීරා… අද අශ්ව ගාලේ ඉන්නේ එක්කෙනයි.. පොඩ්ඩක් ගිහින් බලන්න පලුවන් ද ඒ පැත්තේ….”
“හොදයි සර් …” එසේ කියූ මීරා අශ්ව ගාල වෙත පිය නැගුවා ය.
අශ්ව ගාල තිබුනේ කිරි ගොවිපලෙන් මදක් එහා නිසා මිරාට ඇවිද යාමට සිදු විය. මීරා සෙරෙප්පු නොදා සිටි නිසා පයට දැනෙන අමිහිරි වේදනාව දරා ගැනීමට සිදු විය.කෙසේ හූ මීරා අශ්ව ගාල ළං වන විට දුටුවේ එය මෑතකදී ගොඩ නගන ලද නවුම් පුළුල් කවුළු සහිත හොදින් ඉර ආලෝකය වැටෙන ගොඩනැගිල්ල කි. මීරා කිසිදු වචනයක් නොකියා ඉරිදියට ඇවිද ගියේ මෙම අශ්ව ගාලේ බාරකරු සිටිනවා ද කියා බැලීමටයි.ඇය සෙමින් අශ්ව ගාලට ඇතුළු වූ අතර අවට පිදුරු මිටි බිත්තියක් සේ ගොඩ ගසා තිබෙනු දක්නට ලැබුණි. ඒවා සෑම තැනම විය.මීරා පිද්රු මිටි අතරින් ඉදිරියට යද්දී තරුණ කෙල්ලෙකු මුමුණන මියුරු සංගීතයක් සවන් ව්ටුණි.
මීරා සද්ද නොරක ම ඉදිරියට ගොස් බලන විට පිදුරු මිටි අතරින් කෙල්ලෙකුගේ චයාවක් දක්කා ය. ඇය සිටියේ ඇදුම් ගලවමිනි. මිරාට අමුතු කපටි හැගීමක් දැනුණි. ඈ පිදුරු මිටි අතර සගවුනා ය. ඇය එසේ කළේ මන්දැයි ඇය වත් නොදනී. නමුත් ඇගේ මනස නොසන්සුන් ය. ඈ එබී බැලුවා ය. ගලවා දමා තිබුනේ මදක් කොට ගවුමක් , පෑන්ටි එකක් හා කළු බ්රා එකකි. ඒවා පිදුරු මිටියක් මත ගොඩ ගසා තිබුණි. ඉන් පසුව ඈ බැලුවේ කෙල්ල දිහා…
ඇය වයස 16 – 18 අතර බව පෙනෙන දුබුරු සමක් ඇති අතිශය සුරූපී කෙල්ලෙකි. අයගේ නිරුවත දුටු මීරා ගේ මනසේ නිතැතින් ම ඉරිසියාවක් ඇති විය. ඇයට එය වවා ගත නොහැකි බව මුහුණින් පෙනුණි. කෙල්ලගේ වයස එතරම් නැති බව අතරම් සුවුසල් නොවූ තට්ටම් වලින් හා පියුරු වලින් කිව හැකිය.ඇය නග්න වී සිටියද දුබ්රු පැහැ බූට් සපත්තු තාමත් ඇගේ කකුල් වලය.නිල් දෙනෙත් , රන් පැහැ කොණ්ඩය ඇයටම උරුම වූ සරාගී ලාලිත්ය විදහා පෑවාය. හිරු එලිය ඇගේ යෝනිය මත වැටි දිලිසෙමින් තිබුනේ ඈ තෙත් බව හගවමින් ය.
මීරා තවත් ඉදිරියට ගොස් සැගවී බලා සිටියා ය. මේ කෙල්ල ගමන් කළේ ගාලේ වූ එක් කඩවසම් හැඩි දැඩි අශ්වය්කේ වෙතටය.වෙන්න යන දේ මිරාට සිතා ගත නොහැකි විය.කෙල්ල අශ්වයා වෙත ගොස් උගේ බෙල්ල සෙනෙස්හසින් වැළද ගත්තා ය.ඉන් පසු kiss එකක් ද දුන්නේ උගේ රන් පැහැ කොණ්ඩය ටයි. මීරා මේ දෙස කට අයාගෙන බලා සිටියා ය.
කෙල්ල ඉන් පසු ගියේ අශ්වයා ගේ පිටුපසට්යි. ඈ සියුම් සිනහවක් දමමින් අශ්වයා ගේ වුෂණ මල්ල පිරිමදින්නට වුවාය.ඈ එසේ කරමින් උගේ එක් කකුලක් ඉතා මෘදු ලෙස පිරිමැද්දා ය.ඉන් පසු උගේ රන පැහැ සුමුදු වලිගය රැගෙන එයත් ඇගේ බෙල්ල වටා කිහිප වරක් දවටා ගත්තාය.ඉන් පසු ඈ අශ්වයාගේ වුෂණ මල්ල kiss කරන්නට විය. එය කිහිප වරක් කරන විට මීරා දුටුවේ එම ස්තවයා සතු දැවැන්ත ශිෂ්ණය ප්රාණවත් වන බවයි.
ඉන්පසු කෙල්ල මද සිනහවකින් පැමිණ අශ්වයා අසල දණ ගසා ගත්තාය, ඒ කල ඈ උගේ ශිෂ්ණය අතින් පිරිමදිමින් ද අනිත් අත ඇගේ යෝනිය තුලට ද ඔබ්බවා ගෙන අමුතුම ක්රියාවක යෙදෙන්නට විය. මීරා ට දැන් ඉන්න බැරි තරම් ය. ඇය ඇගේ සාරිය සෙමින් සෙමින් ඔසවන්නට විය. ඇය අර කෙල්ල කරන දෙය බලාගෙන ම ඇයද ඇගේ යෝනියට් එලෙසම ඇගිලි ගසන්නට විය.දැන් කෙල්ලන් දෙදෙනා තරගයට ස්වයං විනද්නයේ යෙදෙන අතර දෙදෙනාගේ යටපත් කෙදිරිය පරිසරයේ ගිගුම් සෙයි. එය අශ්වයා ගේ ශිෂ්ණය ගිගුම් දෙන රිද්මයට අනුකුලය.මීරා තම එක පියුර්ක් එලියට ගෙන මිරිකන්නට වූ අතර දැනේ තිදෙනා ම සුර්නතයට පැමිණ තිබේ.
“ආඅ…ආආආආආආආඅ…”
මිරගේ කෙදිරියත් , තරුණියගේ කෑ ගැසීමත් , අශ්වයා ගේ හඩත් පරිසරය පුරා ක්ෂනික පැතිරී ගියේය.