Sheha 2 days ago Ikmanata danna Reply
Prepare to dive into Chapter 40 of Mage Kalla Dinithi, where mysteries deepen and alliances shift unexpectedly. Discover the premium content at Walakatha that keeps readers on the edge of their seats.
"shhhhh " කියලා කොල්ලගේ කට වහපු දිනිති තොල් දෙක ලං කරලා කුසට wet ම wet කෙල පිරුණ කිස් එකක් දුන්නා.... ' මතකයිනේ... ඔයා අද ඉඳන් මගේ besti... හැම දේටම මන් ඔයාට ඉන්නවනේ...අපි බලමුකෝ වෙන දෙයක් වෙයිනේ..." කියලා කියපු කෙල්ලගේ හිතේ ඊළඟට කරන්න ඕනේ දේ මොකක්ද කියලා දැනටමත් තිබුනා..... ලෑස්ති වෙලා ඉන්න පැටියෝ ... ඔයාගේ ජීවිතේ වෙනස් වෙන්නත් කාලේ හරි ඉන්නකෝ කියලා කෙල්ල යටි හිතින් හිතුවේ දනුෂ්ක දාර පොල්ල වන වන කාමරේ ඇතුලට එද්දි...
"කෝ මෙහේ වරෙන් මගේ කෙල්ලේ... දැන් මට උඹට වඩා ගෙන ගහන්න ඕනේ..." දනුෂ්ක කියපු සැනින් ඇඳෙන් බිමට බැස්ස කෙල්ල දනුෂ්ක ලඟට ගියා... ඒ කුසල් ඇස් ලොකු කරගෙන බලාගෙන ඉද්දී.. තමන්ගේ ලඟට ආපු කෙල්ලව කිසිම අමාරුවක් නැතුව දනුෂ්ක උස්සලා වඩා ගත්තේ කෙල්ල තමන්ගේ කකුල් ඉන වටේ දා ගෙන ගැටයක් ගහගද්දි... තමන්ගේ ඇස් පනා පිට හයේ හතරේ කොල්ලෙක්ගේ ඇඟේ තමන්ගේ ආදරණීය වස්තුව එල්ලිලා ඉන්න විදිහ දැක්කම කුසට දැනුනේ අමුතු ආතල් එකක්... තමන් දැකපු හින එකක් නෑර හැබෑ වෙන ඒක ගැනත් කොල්ලාට ලොකු සතුටක් දැනුණා....
කෙල්ල දනුෂ්ක ගේ ඇඟේ එල්ලිලා කෙඳිරි ගගා දඟලද්දී දනුෂ්ක කිසිම ගානක් නැතුව කෙල්ලගේ තට්ටම් දෙක මිරික ගෙන අල්ලගෙන පොල්ල තියලා තද කරා.. ලිස්සලා ඇතුලට බැස්ස දාර පොල්ල චක චක ගාලා සද්දයක් එක්ක ඇතුලට එලියට යද්දි කෙල්ලගේ කෙඳිරිය එන්න එන්නම තීව්ර උනේ මුළු කාමරේම එකම කාම ලෝකයක් කරලා...
ධනුෂ්ක කෙල්ලගේ තට්ටම් වලින් මිරිකගෙන එක දිගට උඩ දදා වඩාගෙන කෙල්ලට හිකුවා... ඒ කුසල් ඇඳේ ඉඳගෙන පයිය අත ගගා ඇස් ලොකු කරගෙන බලාගෙන ඉද්දිද්දිද්දී... කෙල්ල අත් දෙක ධනුෂ්ක ගේ බෙල්ල වටේ දාගෙන කෙඳිරි ගෑවේ පොල්ල කිම්බෙ තොල් දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට බහිද්දි... කෙල්ලගේ කොන්ඩේ වදින පාරක් පාරක් ගානේ පිට පුරා තාලෙකට හෙළ උනා... කාම කුමරිය මේ විදිහට හයේ හතරේ පිරිමියෙක්ගේ බෙල්ල බදාගෙන වඩාගෙන හුකාගන්න හැටි දැක්කම මේ ඉන්නේ තමන්ගේ වයස 15 කෙල්ලද කියලා කුසලට හිතාගන්න අමාරු උනා...
ඕහ් ඕහ්...අයියේ aaahhhhhh...mmmmmmmmm" ගාලා කෙල්ල කෙඳිරි ගැවේ දනුෂ්ක ගේ බෙල්ල කිස් කරන ගමන්.. කෙල්ලගේ පිට පුරා දාඩිය දාලා ගලන විදිහ දැක්කම කුසල් අතේ ගහන වේගේ එන්න එන්නම වැඩි උනේ ඉබේම....
" සැපයි නේද මගේ වල් බැල්ලිට... ආහ්? ''
" සැපයි රත්තරනේ...ආහ් මගේ අයියේ.... fuck me aahhh... Baby..." කෙල්ල කෙඳිරි ගැවේ වදින පාරවල් වල සැරට උඩ ගිහින්
" මන් උඹේ baby නෙවෙයි හුත්තී..... අර ඉන්නේ උඹේ baby ඇඳේ ඉඳගෙන මන් උඹට වඩාගෙන හුකන දිහා බලාගෙන අතේ ගගහ... මන් උඹේ කවුද?" දනුෂ්ක ඇහුවේ කෙල්ලව උඩ දදා වඩාගෙන ගහන ගමන්... එන්න එන්නම දනුෂ්ක ගහන වේගවත් පාරවල් දිනිගේ කිම්බට බැස්سه මුළු කාමරේ පුරාවට චක චක ගාලා තෙත සද්දයක් පතුරවලා...
" ඔයා මගේ හැමදේම දෙයියෝ.... ඔයා මගේ king ...aaahhhhhh...mmmm ඔයා මගේ daddy...."
" හරියට හරි....... මන් තමයි උඹේ daddy..... හැබැයි උඹනම් මගේ queen නෙවෙයි... උඹ මගේ කවුද ආහ්! " දනුෂ්ක වේගෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් කෙල්ලව උඩ දදා ගගහ එහෙම අහද්දි කෙල්ලත් කෙඳිරියයි, හුස්මයි මැදින් වල් විදිහට උත්තර දුන්නා...
" මන් තමයි ඔයාගේ වේස බඩුව daddy..... ඔයාගේ පොල්ලෙන් හුකාගන්න ආපු වේස කෙල්ල aaahhhhh..."
' හොඳට අහගනින් කොල්ලො.... උඹේ කෙල්ලගේ කටින්ම... හරියටම හරි උඹ තමයි වගේ වේස බඩුව... අද විතරක් නෙවේ හැමදාම... තෝ මුව බැන්ද දවසක උනත් උඹේ කිම්බෙ රස බලන්නේ මම තමයි වේසි..... උඹ කියපන් උඹ ආස daddy ගේ පොල්ලටද මුගේ පයි කොටේටද?''
"දෙයියෝ ahhhh... මම ආස ඔයාගේ නහර පිරුණ මහත දිග පොල්ලට daddy... මුගේ පයි කොටේ දිහා මන් වගේ කෙල්ලෙක් බලන්නවත් වටින් නෑ haahhahh aaahhhh” කියලා කෙල්ල කෑ ගහපු විදිහට කෙල්ලට බඩු පාරක් සැරටම ගියා කියලා දනුෂ්කට විතරක් නෙවෙයි, බලාගෙන අතේ ගාගහා හිටපු කුසට පවා තේරුණා........ කෙල්ලව එහෙමම ඇඳ උඩට විසික් කරපු දනුෂ්ක කෙල්ලගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා අරගෙන අල්ලගෙන තමන්ගේ පොල්ල කෙල්ලගේ මූණට ලං කරත් එක්කම දිග මහත පොල්ලෙන් එලියට කැරි තලි තලි පිටින් විසි උනේ කෙල්ලගේ මුළු මුණම සුදු පාටින් පාට කරලා... තාලියක් කෙල්ලගේ කොණ්ඩෙට පවා වැටුණා... දනුෂ්ක කැරි ඔක්කොම යවලා ඉවර වෙලා කෙල්ලගේ ඔලුව අත ඇරපු ගමන් දිනිති කැරි නාගෙන එහෙමම ඇඳට වැටිලා හාන්සි උනේ මූණ පුරාම උකු කැරි ක්රීම් එකක් වගේ දිලිසෙද්දී ......
"එහෙනම් කපල් එක හෙමීට wash එකක් දාගෙන වරෙන්.. මන් ගිහින් දාන්නම්..... මුටත් මොනවහරි ආතල් එකක් දීපන් වේසියේ පව්නේ කොළු පැටියා.." කියලා වල් විදිහට හිනා උන දනුෂ්ක කෙල්ලගේ ගලට එකක් ගහලා කාමරෙන් එලියට ගියේ හෙළුවෙන්ම.....
කුසල් කිසිම කතාවක් නැතුව ඇඳේ ඉඳගෙන තමන්ගේ ඉස්සරහා තිබුණ දර්ශනය ඇස් දෙකෙන් වින්දේ පයිය මිරිකන ගමන්... දාඩිය දාලා දිලිසෙන රත්තරන් පාට හැඩ ඇඟ කෙල්ල හුසම ගන්න වේගෙට තාලෙට උඩ පහල යන විදිහ දැක්කම කුසට කෙල්ලව පෙනුනේ නිකන් දේවතාවියක් වගේ.... මූණ පුරා කැරි හලාගෙන හිටපු කෙල්ල හති දැම්මේ ඇස් දෙකත් පියාගෙන... කෙල්ලගේ ඇස් දෙක උඩ, නහය උඩ, තොල් දෙක මැදින්, නළලේ විතරක් නෙවෙයි කොන්ඩේ පවා කැරි වලින් නෑවිලා දිලිසුණා....කට ඇරගෙන කෑදර කමින් බලාගෙන හිටපු කුසලට ඒ වෙලාවේ ඕනේ උනේ එකම එක දෙයයි.. ඒ කැරි, දාඩිය වලින් නෑවිලා දිලිසි දිලිසි තිබුණ තමන්ගේ පෙම්වතියගේ මුළු ඇඟම ලෙව කන්න......
විනාඩියක් විතර එක දිගට හති දාපු කෙල්ල ඇස් දෙක ඇරලා කුසල් දිහා බලලා හිනා උනා.. ඒ ආදරේ පිරුණ ඇස් දෙකකින්...
" මොනවද බලන් ඉන්නේ බබා..."
" ඔයාගේ ලස්සන දිහා.." කියපු කුසල් කෙල්ලට ලං වෙලා කෙල්ලගේ අත අතගෑවා..
"Mmmmm... ඔන්න එහෙනම් මං ඔයාගේ හීනේ ඇත්ත කරා... දැන් ඔයාට මොනවද හිතෙන්නේ?.. මන් ගැන තිබ්බ ආදරේ නැති උනාද?”
" තිබ්බටත් වැඩිය වැඩි උනා.... ඔයාව ලබන්න මන් ගොඩක් වාසනාවන්තයි... ඔයා මගේ ආසාවල් ඔක්කොම වගේ ඉෂ්ට කරා අද...."
ම්ම්... ඔයා විතරක් නෙවෙයි.... මාත් ගොඩක් lucky... ඔයා වගේ කොල්ලෙක්ගෙන් ආදරේ හම්බ වෙන ගමන්, දනුෂ්ක වගේ කොල්ලෙක්ගෙන් මේ විදිහට හුකාගන්න හැම කෙල්ලට හම්බවෙන්නේ නෑනේ... ඒ අතින් මාත් lucky තමයි... මට හැමදේම හම්බ වෙනවනේ. කිසිම අඩුවක් නැතුව.."
" ඉස්සරහටත් එහෙම තමයි... හැමදාටම..." කියපු කුසල් කෙල්ලගේ මූණට තමන්ගේ මූණ ලං කරා..." ඔයා ඒ අයියා ඉස්සරහා මාව ලැජ්ජා කරද්දී මට ඉවසන්න බෑ පැටියෝ... මන් මේ දේට හිතාගන්න බැරි තරම් ආස වෙලා...... ඔයා මාව පහත් කරලා කතා කරන එකට මන් ගොඩක් ආස වෙලා..... මට දැන් ඔයාගේ මුළු ඇඟම ලෙව කන්න හිතෙනවා... ඔයාගේ ලගින් ඉන්න සුවඳ මට ඉවසගන්න බෑ වස්තුවේ.. " කියලා කුසල් කියපු විදිහට කෙල්ලත් තරමක් පුදුම උනත් කෙල්ලට පොඩි සතුටකුත් ආවා... ඒ කුසල් තමන්ට ඕනේ ඕනෙම දෙයක් කරනවා කියලා දන්න නිසා...
'good... කොහොමත් අපේ ලව් එකේ තීරණ ගන්නේ මම තමයි... ඔයාව ලැජ්ජා කරන එකෙන් මටත් අමුතු ආතල් එකක් තියනවා පැටියෝ.... ඔයා දැක්කනේ ඔයාගේ චූටි පයි කොටේ ගැන කියවන්න ගිහින් තමයි මගේ කකුල් දෙකත් එක්ක වෙව්ලලා බඩු ගියේ...."
" අම්මෝ ඔව්... මන් දැක්කා... ඒ වෙලාවේ මටත් යන්න වගේ ගියේ... අතේ ගහන එක නැවැත්තුවා යයි කියලා බයට駙..."
As the stakes rise, our protagonist faces a heart-wrenching decision that could alter the course of their journey forever. Stay tuned for continuing updates that unravel the intricate web of emotions and plot twists, only at Sinhala Wal Kata.
"කෝ මෙහේ එන්න මගේ කොළු පැටියා..." කියලා කුසල්ගේ චූටි පයිය අල්ල ගත්ත දිනිති ඒක අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. " අම්මෝ හලෝ... අරක අල්ලලා අල්ලලා මේක අල්ලද්දි නිකන් මොකදෝ වගේ... හරි cute බබා ඔයාගේ චූටි එක.... එක අතින් වහගන්න පුළුවන්......"
"aaahmmm... මට හිතාගන්න බෑ mmmm"
" හරිනං මගේ අතින් අල්ලන්නවත් සුදුසු නෑ මේක...කමක් නැහැ කොහොමහරි මගේ කොල්ලනේ...." කියලා කෙල්ල කියද්දී කුසල්ගේ පයියෙන් වතුර වගේ leak උනේ කෙල්ලගේ මුළු අතම තෙමලා... '' අපෝ බබා... බලන්නකෝ අරයට cream වගේ ගියේ... ඔයාට නිකන් චූ ගියා වගේ හරියට ewwwww..." කියපු කෙල්ල තමන්ගේ අත අරගෙන කුසල්ගේ ඇඟේ ගාලා පිහදුවේ අප්පිරියාවෙන් වගේ...... ඊටපස්සේ කෙල්ල තමන්ගේ මූණේ තිබ්බ කැරි තලියක් ඇඟිල්ලකින් අරගෙන තමන්ගේ කටේ දා ගත්ත... ' ම්ම කෝ මෙහේ වරෙන් නියම පිරිමියෙක් ගේ කැරි මොන වාගේද කියලා පෙන්නන්න... බලපන් කොහොමද රස කියලා.." කෙල්ල කැරි කටේ පුරවන් කුසල්ව ඇදලා අරගෙන කිස් කරේ ලෝඩ් එකම කුසල්ගේ කට ඇතුلට පාස් කරලා... කුසල්ට මුලින්ම ලුණු රහක් වගේ දැනුනත් ටිකෙන් ටික කෙලත් එක්ක මිශ්ර වෙලා හරියට නිකන් අමුතු cream එකක් වගේ දැනුනා... කුසල් තව තවත් කැදර කමින් දිනිතිව කිස් කරා...
' අපෝ ඔයා මටත් වඩා පෙරේතයි වගේනේ බබා..... ඔච්චර ආස නම් දෙන්නකෝ ... දැන් හොඳ ළමයා වගේ මගේ මූණේ තියන කැරි ඔක්කොම ලෙව කාලා සුද්ද කරන්න... මුණ විතරයි හැබැයි....ok... මගේ අනිත් කිසිම දෙයක් ඔයාගේ නෙවෙයි... ඒවා අයිති මගේ daddy ට විතරයි" කෙල්ල දඟකාර විදිහට එහෙම කිව්වේ තමන්ව අවුස්සන්නමයි කියලා කුසට තේරුණා... එකෙන් උනේ කොල්ලගේ හිතේ තිබ්බ ආදරේ තව තවත් වැඩි උන එක... කොල්ලා කියපු සැනින් කෙල්ලගේ එහා පැත්තෙන් හාන්සි වෙලා තමන්ගේ කෙල්ලගේ මූණේ තිබ්බ කැරි සේරම බිංදුවක්වත් ඉතුරු කරන් නැතුව ලෙවකාලා සුද්ද කරේ උපරිමයෙන් රස විඳින ගමන්...
ධනුෂ්ක ගේ creamy කැරි කෙල්ලගේ දාඩිය එක්ක mix වෙලා දැනුන අමුතු රසට තමන් ඇබ්බැහි උනා වගේ කුසල්ට දැනුනා... ඒ රස තව තවත් හොය හොයා කුසල් කෙල්ලගේ මූණ පුරා ලෙව කාලා ඉවර වෙද්දි කෙල්ලගේ මූණේ කැරි බිංදුවක්වත් ඉතුරු වෙලා තිබ්බේ නෑ....
ඒ සේරම ඉවර උනාට පස්සේ කුසල්ව කාමරේ තනි කරලා කෙල්ල ගියේ wash දදා හිටපු දනුෂ්ක හොයාගෙන වතුර සද්දයක් ඇහුණ දිහාට....කාමරේ තනි උන කුසල් බිම වැටිලා තිබුණ තමන්ගේ ඇදුම් වගේම කෙල්ලගේ ඇදුම් සේරම ඇඳ උඩට අරගෙන පිළිවෙලට හැදුවා.... එතකොට කුසල්ට note උනේ තෙත් වෙලා තිබ්බ කෙල්ලගේ පැන්ටිය.... ඒක අතට ගත්ත කුසල් අත් දෙකෙන්ම පැන්ටිය උස්සලා බැලුවා.. silky type විදිහට ලස්සනට තිබුණ sexy thong එක දැක්කම කුසට දැනුනේ අමුතු ආසාවක්... කොල්ලා ඉක්මනට වට පිට බලලා කෙල්ලගේ කළු පාට sexy පැන්ටිය තමන්ගේ bag එක ඇතුලට දාගත්තේ ඇයි කියලා ඒ වෙලාවේ කුසල්ට තේරුනේ නැති උනත් ඉක්මනට ඒ හේතුව කුසල් තේරුම් ගන්න විදිහ ගැන අපි හැමෝම බලාගෙන ඉන්නවා .....
විනාඩි දහයක් විතර යද්දී දෙන්නා wash දාගෙන ආපහු රූම් එකට ආවා... කුසල් ගිහින් නාලා එද්දිත් කෙල්ල ඇඳ උඩට වෙලා හිටියේ හෙළුවෙන්.. තුන් දෙනාම දනුෂ්ක අරගෙන ඇවිත් තිබුන කෑම කාලා බීලා ඉවර වෙලා එන්න ලෑස්ති වෙද්දි කෙල්ල හැම තැනම තමන්ගේ පැන්ටිය හොයන්න පටන් ගත්තා... තමන් ඒක ගත්ත කියලා කුසට දනුෂ්ක ඉස්සරහා කියන්න තරම් හයියක් තිබුණේ නෑ...
" මොනවද බං හොයන්නෙ...?"
" අනේ අයියේ මගේ panty එක නෑනේ ..කුසල් ඔයා නේද තියං හිටියේ... කෝ ඒක ? "
" අනේ හුකන් නැතුව ඇඳ ගනින් බං.... උඹ වගේ බඩු ඉන්න ඕනේ panty නැතුව තමයි...'' කියලා දනුෂ්ක චටාස් ගාලා තට්ටමකට එකක් ගැහුවට පස්සෙ වල් විදිහට හිනා වෙච්ච කෙල්ල ආයේ පැන්ටිය හෙව්වේ නෑ... කිසිම දෙයක් උනේ නැති ගානට කෙල්ල ආපු විදිහටම කුසල් එක්කම ගෙදරින් එළියට ඇවිත් වාහනේට නැග්ගත් පැන්ටිය නැති නිසා කෙල්ලගේ තට්ටම් වෙනදාට වඩා නටනවා කියලා කුසල්ට හොඳින් තේරුණා... එද්දී වගේම කෙල්ල දනුෂ්ක ළඟ වාඩි උනා...
ගෙදර ලඟට අවාම කෙල්ල දනුෂ්ක එක්ක දිග තොලක් දාලා සමුගන්න අමතක කරේ නෑ... දෙන්නා තොල් එකට පටලවාගෙන කිස් කරද්දී තමන්ගේ පයිය හෙමින් හෙමින් නැගලා එන විදිහ කුසට තේරුණා, දෙන්නගේ කිස් එකෙන් පිට උන wet sloppy සද්දෙ ඒක තවත් වැඩි කරා....
"Bye daddy... කියලා වල් හිනාවක් දාලා කෙල්ල කුසල් දිහාට හැරුණා.. "bye මගේ පැටියෝ... ගෙදර ගිහින් කතා කරන්න" කියලා හිනා උන කෙල්ල වාහනෙන් බැහැලා පස්ස කඩ කඩ ගෙදර දිහාට ඇවිදන් ගියපු විදිහ කුසල් බලාගෙන හිටියේ යකඩයක් වගේ කෙලින් උන පොල්ලක් එක්ක ...
ගෙදර ලඟට එනකන්ම කුසල් සහ දනුෂ්ක අතරේ කිසිම කතාවක් උනේ නෑ... නිශ්ශබ්දතාවය ගැන කුසට හොඳින් තේරුනත් දනුෂ්ක එක්ක කතා කරන්නේ කොහොමද කියලා කුසට තේරුනේ නෑ... මේ ඉන්නේ තමන්ගේ කෙල්ලට වේසියෙක්ට වගේ ගහපු කොල්ලා නේද කියලා හිතෙද්දි කුසල්ගේ ඇඟ රත් වෙලා ගියා..... ඒත් jeep එක අතුරු පාර ඇතුලට දාද්දීම කුසල්ගේ කට නිකන්ම ඇරුනේ තමන් මෙහෙම ඇවිත් වහනෙන් බහින විදිහ කවුරු හරි දැක්කොත් ප්රශ්න ඇති වෙයි කියලා දන්න බය නිසා..
" අයියේ මම මෙතනින් බහින්නම්.....ඇවිදන් යන්න පුළුවන් ඉතුරු ටික..."
... හරි.... මල්ලි ඇත්ත කියපන්... දැන් මෙතන අරකිත් නෑනේ... මාත් එක්ක කතා කරන්න බය වෙන්න එපා... මට උඹව තේරෙනවා... උඹ වගේ උන්ව මන් කලිනුත් දැකලා තියෙනවා....අද උඹ ආතල් එකක් ගත්තද? උඹට මේක ගැන මොකද හිතෙන්නේ? අවංකවම කියපන්.''
ම්මම්... ඔව් අයියේ... මන් ෆන් එකක් ගත්තා... හිතෙන දේ මට කියා ගන්න තෙරෙන් නෑ.... අද උන දේට මං ආසයි...''
'good... මේ පළවෙනි පාර උනාට අන්තිම පාර නෙවෙයි..... උඹ ගැනත් මට හොඳට තේරෙනවා... උඹටත් ආතල් ටිකක් සෙට් කරන්නම් බය වෙන්න එපා... ඉඳපංකෝ .. අපි හොඳ සැප ටිකක් ගමු... එහෙනම් bye කොල්ලො අපි ගියා.. '' කියලා දනුෂ්ක වාහනේ හරවන් යද්දි කුසල් ඒ කියපු දේ ගැන කල්පනා කරා... දනුෂ්ක බලාපු විදිහෙන් උනත් කුසට දැනුනේ නිකන් තමන් නිරුවතින් ඉන්නවා වගේ.... හරියට තමන්ගේ හිතේ තිබුන හැම රහසක්ම දනුෂ්ක දන්නවා වගේ... මේ හැමදේම කල්පනා කර කර කුසල් ගෙදර දිහාට ඇවිදන් ගියේ පොඩි කාලයක් තුළ තමන්ගේ ජීවිතේ වෙච්ච වෙනස්වීම් ගැන පුදුම වෙමින්... ඒ වෙනස් වීම් තවම පටන් ගත්තා විතරයි කියලා කුසට ඒ වෙලාවේ තේරුනේ නෑ...
ගෙදර ඇවිල්ලා ඇදුම් මාරු කරගෙන ඇඳට ආපු දිනිතිට කල්පනා උන පළවෙනි දේ තමයි තව මාසයක් යනකම් school යන්න නෑ නේද කියන එක... School මතක් උනගමන් කෙල්ලගේ මතකෙට ආවේ රශ්මි... රශ්මිට උන පොරොන්දුව මතක් උන ගමන් කෙල්ල රශ්මිගෙන් පළිගන්න පුළුවන් දරුණුම විදිහ ගැන කල්පනා කරන්න පටන් ගත්තා...
කාමරේට ආපු ගමන් කාමරේ දොර වහල ලොක් කරපු කුසල් තමන්ගේ ඇදුම් සේරම ගලවලා දාලා කන්නාඩිය ඉස්සරහට ආවා.....කොල්ලාට දිනිති කියපු කතා හිත ඇතුළෙන් ඇහෙන්න පටන් ගත්තේ තමන්ගේ ඇඟ දැක්කම... ඇත්තටම තමන්ගේ ඇඟ ගොඩක් වෙනස් කියලා කොල්ලාට තේරුණා... තරමක් පොඩි පයිය විතරක් නෙවෙයි, තමන්ගේ ඉන පවා තරමක් හීනි හරියට නිකන් කෙල්ලෙක්ගේ වගේ කියලා කුසල්ට දැනුන...... වටයක් කැරකුණ කුසල් දැක්කේ තරමක් බෝල පස්සක්... තමන්ගේ අත් දෙක පිටිපස්සට යවලා පස්ස මිරික ගත්ත කුසට දැනුනේ පිරිමියෙක් ගෙන් දැනෙන්න අවශ්ය නැති සිනිදු බවක්... මේ හැගීම් සේරම එක්ක කුසට දැනුනේ කියාගන්න තේරුනේ නැති අමුතු ආසාවක්... ඒ ආසාව නිසාම කොල්ලගේ ඇඟේ හිරිගඩු පිපුණා....
ඒත් එක්කම ආපු අදහස මොන තරම් අමුතු එකක් උනත් කුසල් ඒක ගැන දෙපාරක් හිතුවේ නෑ... තමන්ගේ බෑග් ඒක ඇරපු කුසල් එක ඇතුලේ යටම ගුලි කරලා දාලා තිබ්බ දිනිතිගේ පැන්ටිය එලියට ගත්තා... එකෙන් ආපු සුවඳ කරේ කුසල්ගේ ආසාව තව තවත් වැඩි කරපු එක විතරයි.... කිසිම කතාවක් නැතුව දෙපාරක් හිතුවෙ නැති කුසල් ඩිග් ඩිග් ගාන පපුවක් එක්ක පැන්ටිය අත් දෙකෙන්ම අරගෙන නැවිල තමන්ගේ කකුල් දෙක අතරින් එක දාලා ඇඳ ගත්තා...
සිනිදු thong එක උඩටම කරගෙන ඇඳ ගත්තට පස්සේ කුසට දැනුනේ නිකන් අමුතු සැහැල්ලුවක්... චූටි පට්ට නගින්න try කරත් පැන්ටිය ඉස්සරහට හොඳට හිර වෙලා තිබුණ නිසා ඒක ලොකුවට එළියට පෙනුනේ නෑ.....පපුව ඩිග් ඩිග් ගාද්දි කුසල් අනිත් පැත්ත හැරිලා thong එකේ නියම ලස්සන බැලුවා...තමන්ගේ සුදු පස්ස thong එකට හිර වෙල තිබ්බ විදිහ දැක්කම කුසට හිතුනේ එක දෙयයි......
හරියට මේක තමන්ටම හදපු පෑන්ටියක් වගේ.
(කතාව ඉවරද?..........නෑ කතාව ඉවර නෑ......අපේ කුමරියට, කුසල්ට, හෂිනිට, රශ්මිට තව ගොඩක් දුර යන්න තියනවා............මම මේක පටන් ගද්දී මම හිතුවේ දිනිති ගැන විතරක් කියන්න උනාට ඒක කරන්න අමාරු උනා... තව චරිත ගොඩක් ගැන කියවුණා.. ගොඩක් අය මේ කතාව ආසාවෙන් කියවනවා කියලා මම දන්නවා... Comment කරලා පරක්කු වෙද්දි හොයලා බලන ඒ හැමෝටම ගොඩක් ආදරෙයි...........අනිවාරෙන් දෙවැනි කොටසක් මම ලියනවා... ළඟදීම....... වෙනම නමකින් වෙනස්ම විදිහකට අපේ දිනිති ප්රමුඛ කෙල්ලෝ ටිකත් එක්ක ඉක්මනට හම්බ වෙමු.. ගොඩක් දුරට ඔයාලා හිතනවට වඩා ඉක්මනට.......)
With each turn of the page, excitement builds for the upcoming chapters that promise even more thrilling adventures. Don’t miss out on the latest tales available on the Sinhala Wal Katha Blog, where stories come alive.
අලුතෙන් එන Wal Katha සේරම කියවන්න එකතු වෙන්න අපේ Telegram Channel එකත් එක්ක, Channel එකක් නිසා ඔයා Join උනා කියල කාටවත්ම පෙනන්නෙ නෑ. 100% Privacy Guaranteed
Join Our Telegram Channel: https://t.me/+PVvTyldrqFtkMGY1