As the tension mounts in Chapter 11 of Driver Ekka, readers are in for a rollercoaster ride of emotions and unforeseen twists. Immerse yourself in the captivating world of our characters, where each moment is crafted with the quality you expect from our premium content, including the Sinhala Wal Katha PDF.
එදා ගාමිණී ඊට එහා දෙයක් කරේ නෑ.. එයාට අරවා ගියාම මගෙන් මිදිලා එලියට ගියා.. පස්සෙ එයාම මාව අපෙ හංදියට ගෙනත් දැම්මා.. ගාමිණී එන අතරතුරේදී උනත් මා එක්ක කතා කරේ නෑ.. මටත් එයා එක්ක කතා කරන්න උවමනාවක් තිබුනෙ නෑ.. හොද වෙලාවට මං එනකොට බංදු කොහෙද ගිහින්.. ඉක්මනටම බාත් රූම් ගිහින් හොදට නාලා ඇදට ආවා. ඇත්තටම මේ දේවල් මගෙ ජීවිතෙ වෙනවද කියලා වෙලාවකට විස්වාස කරන්නත් බෑ.. මං දන්නවා ගාමිණී මෙතනින් නවතින්නෙ නෑ.. රංජන්ගෙ ප්රන්නෙදි වගෙ මේකෙදි මුකුත් කරන්න බෑ.
මොකද මට දැනුන විදිහට මිනිහා අමාරුකාරයා.. ඇරත් ගාමිණී ගාව මගෙ හැම රහසක්ම තියනවා.. මං හිතන්නෙ එයා ජීවත් වෙන්නෙ තනියම.. ගේ දොර බලපුවම හොදට සල්ලි තියන පාටයි.. අඩි 6.5 ක් විතර උස මහත ඇගෙ මස්පිඩු හොදට තියනවා… හරියට අර ජිම් ගිහින් ඇග හදාගන්න අය වගෙ..
ඒත් එයාගෙ ආසාවල් ටිකක් අමුතුයි.. මං ඒ ගැන ගෙදර ඇවිල්ලත් කල්පනා කලා.. එයාට ගොඩක්ම ඕන කලෙ මගෙ මතුපිටින් සතුටු වෙන්න.. එවෙලෙ මට හොදට දාඩියත් දාලා තිබුනෙ.. මං ගෙදර එද්දී එක දාඩිය බිංදුවක් නෑ.. මොකද අරයා මුලු ඇගම ලෙවකෑවා.. ඇත්තටම සමන්තත් හොදට ඇවිස්සුනාම මගෙ ඇග ලෙවකනවා.. අපෙ බංදු උනත් එහෙමයි.. ඒ උනාට ගාමිණි මුල්තැන දුන්නෙ මගෙ සුවදට.. ඒ වගේම එයා විනාඩි කීපයක් ඇතුලත මාව සුරාන්තයකට පත්කලා.. ඒක නම් මහ පුදුම දෙයක්.… හරියටම අත තියන්න ඕන කොතැනද කියලා එයා දැනන් හිටියා.. ඒ හැකියාව සමන්තටත් තියනවා … අවාසනාවකට අපෙ බංදුට තාම ඒගැන දැනීමක් නෑ..
රමණි ප්රෙග්නට් උන නිසා සමන්ත මේ ටිකේ බිරිදත් එක්ක වැඩි කාලයක් ගෙවනවා.. ඇත්තටම එයාට එහෙම කරන්න කීවෙ මම.. මොකද ගාමිණීගෙ ප්රන්නෙදි මං තනියෙන් මුහුන දෙන්න ඕනා.. හැබැයි මෙතනදි ගාමිණී මාව අනවශ්ය විදිහට පීඩනයට පත්කලෙ නෑ.. එදා සිද්ධියෙන් පස්සෙ දවස් දෙක තුනක් යනකල් එයා කතා කලෙත් නෑ.. ඒ අතරෙ මගෙ හිතත් ටිකෙන් ටික හැදුනා.. ඔන්න ඔය අතරෙ දවසක් උදේ 10 ට විතර කෝල් එකක් ආවා..“.. ආ.. මිස් කොහොමද ඉතින්........... ඇයි කෝල් කලෙ.. “....... මිස්ව මතක් උනා.. “ ....”.. එහෙමද.. මං පොඩි වැඩක ඉන්නෙ .. පස්සෙ ගන්නවද...“.......... හරි ම්ස් ප්රශ්නයක් නෑ... ආ.. තව පොඩ්ඩන් අමතක වෙනවා.. මං අද දවල් ඔයාගෙ ගෙදර එනවා..!
ගාමිණී කීව දේට මං උඩ ගියා.. “..මො.. මොකක්.. පිස්සුද.. බංදුත් ගෙදර ඉන්නවා .............. ඔව් ඔව්.. මං දන්නවා.. බංදුවත් අදුර ගන්න බැරියැ.. එහෙනම් මිස් මහත්තයට කියන්න ඉස්කෝලෙ කාලෙ පරණ යාලුවෙක් ගෙදර එනවා කියලා. ඕකේ බායි........ ඇත්තටම එවෙලෙ නම් මං හොදටම බය උනා.. ගාමිණී කීවෙ බොරුවක් නෙවෙ.. එයා අනිවාර්යයෙන්ම එනවා.. මගෙ මොකක්හරි වෙනසක් දැක්කොත් බංදුට සැකයක් හිතෙන්න උනත් පුලුවන්.. මං බාත් රූම් එකට ගිහින් හිත සංසුන් වෙනකල් ඉදලා එලියට ආවා.. “.. බංදු .. මට ඔයාට කියන්න බැරි උනානෙ සුදු.. අද මගෙ යාලුවෙක් මෙහෙ එනවා කීවා..“. .”.. ඒ කවුද ශිරෝමි ...........අනෙ ඔයා කීවාට දන්නෙ නෑ.. මොකද මං එයා ගැන කියලා නැතුව ඇති.. ගාමිණී කියලා කෙනෙක්..මං ඕලෙවල් කරන කාලෙ අපෙ පංතියේ හිටපු පිරිමි ලමයෙක්.. මේ ලගදී අහම්බෙන් වගෙ මුණ ගැහුනා.. ඉතින් මං කීවා වෙලාවක මෙහෙ එන්න කියලා .. ඔන්න අද එනවා කීවා.”........ආ.. ඒක හොදයි.. කාලෙකින් අලුත් යාලුවෙක් මුණ ගැහුනෙත් නෑනෙ..!
හරියටම 12 වෙද්දී ගාමිණී ආවා.. බංදු එයාව දැක්ක ගමන් පොඩ්ඩක් ගැස්සුනා .. මොකද ගාමිණී හොද උස මහත මිනිහෙක්.. “.. ආ එන්න එන්න.. ශිරෝමි මට විස්තරේ කීවා..”.. බංදු හිනාවෙලා ඒ මනුස්සයව ගෙට ගත්තා.. “.. තැන්ක් යූ.. බංදු ගැන නම් ශිරෝමි වැඩියමක් කීවෙ නෑ. මොකද අපිට කතා කරන්න වෙලාවක් ආවෙ නෑ...............ආ... අද ඒ විස්තර කතා කරන්න බැරියැ....“.....” ඒක ඇත්ත.. මේ බංදු ඇල්කොහොල් ගන්නවද මන්දා.. කෝකටත් කියලා මං හොද විස්කි එකක් අරන් ආවා.”… ගාමිණී බොහොම සුහදශීලි විදිහට කතා කලා.. “.. කොච්චර දෙයක්ද.. ගාමිණී ඒක ගන්නකො මං පිටිපස්සෙ තැනක් ලෑස්ති කරන්නම්..!
බංදු යාලුවෙක් ආවම බොන්නෙ කුස්සිය ඉස්සරහ තිබුන වැරැන්ඩා එකෙ. මොකද එතන ඉදන් කුස්සියෙ හැදෙන බයිට් එහෙම ගන්න ලේසියි.. අනික ගේ පිටිපස්සට වෙන්න හරිම නිස්කලංකයි.. හොදට වාතාශ්රය ලැබෙනවා.. “.. ශිරෝමි.., පැටියො අපිට ඔම්ලට් එකකුයි, පපඩම් ටිකකුයි තව චිකන් කෑල්ලක් බැදලා දෙන්න.. ඔයාගෙ යාලුවා බෝතලයක් ගෙනත්.. බෑ කියන්නත් බෑනෙ.. “ බංදු සංතෝසෙන් කීවා.. ඇත්තටම මට බංදු ගැන දුකක් දැනුනා.. මොකද එයා මේ කිසිදෙයක් දන්නෙ නෑ.. ගාමිණී හිනාවකුත් දාගෙන බෝතලෙ අරන් ගියා..ටිකකින් දෙන්නා ‘චියර්ස්’ ගාලා බොන්න පටන් ගත්තා..
මං අඩුම කුඩුම ටික ලෑස්ති කරන් බයිට් හදන්න ලෑස්ති උනා.. ටික වෙලාවකින් ගාමිණී මේ පැත්තට එනවා දැක්කා. මිනිහා කෙලින්ම ඇවිත් මාව පිටිපස්සෙන් තුරුල් කරගත්තා .. !.. “.. අ.. අනෙ එපා.. බංදු දකී.. ප්ලීස් ..“.. “..එයාට පේන්නෙ නෑ.. .. “.. ගාමිණී මගෙ බෙල්ල ඉබලා ඉන පැත්තෙන් අත දැම්මා.. එවෙලෙ මං ඇදන් හිටියෙ සුදු බ්ලව්ස් එකකුයි,ස්කර්ට් එකකුයි.(උඩ පොටෝ එකෙ තියන්නෙ.. අන්න ඒක).. ගාමිණීගෙ රලු අත කෙලින්ම ගියෙ බඩට.. එයා බඩ අත ගගා මාව ඉබිනවා.. ඇත්තටම කුස්සියෙ ජනේලෙන් බංදු ඉන්න තැන හොදට පේනවා .. එයා ඉදගෙන හිටියෙ කුස්සියට පිටුපාලා.. ගාමිණී ඒ හැමදේම සැලසුම් කරලා වගෙ.. කොච්චර උනත් අද නම් මට එදා තරම් බයක් දැනුනෙ නෑ.. ඒත් මගෙ කසාද මිනිහා ඉස්සරහ පිට මිනිහෙක්ට ඉඩ දෙන්න හිත දුන්නෙත් නෑ..!
ගාමිණී මාව හොදට ලෙවකනවා.. හ්.. බෙල්ල ලෙවකාලා කන්පෙති ඇතුලෙ සූප්පද්දී නම් ඉන්න බෑ.. නිකන් චූ වෙන තරමෙ හැගීමක් එන්නෙ.. බංදු හෙමීන් හෙමින් අරක්කු වීදුරුව හිස් කරනවා .. ස්.. බඩ අතගගා හිටපු ගාමිනී මගෙ සාය ඇතුලට අත දැම්මා.. “.. අනෙ.. හ්.. මොකද කරන්නෙ.. යන්න දැන්.. බංදුට සැක හිතෙයි. “.... “.... මිනිහට ගානක් නෑ.. කෝ කකුල් ඈත් කරපන්.. “.. ගාමිණී ව යවාගන්න තිබුන උවමනාව හන්දා මං කකුල් දෙක හොදට ඈත් කලා.. එයා ඇසිල්ලෙන් මගෙ යෝනිය පැත්තට අත දැම්මා.. අම්මො.. මිනිහගෙ කුල්ල වගෙ තඩි අත ජංගිය අස්සෙන් ගිහින් මෑ මලෙ නතර උනා..!
ආඅ.....හ්.. ම්හ.. ගාමිණීගෙ රලු අත් වලින් මැ ඇටේ පොඩි වෙද්දී කෙදිරි ගෑවුනා..අද එයා ඒක චුට්ටක් තදින් මිරිකුවා.. බෙල්ල ලෙවකකා උරහිස ඉබින අතරෙ යෝනිය පොඩිවෙද්දි අවංකවම සතුටක් දැනුනා.. ස්.. එයා මාව ලෙවකනවා.. බෙල්ල ඉබලා උරහිස ලෙවකාගෙන කිහිල්ල අස්සෙ නහය දාගත්තා විතරයි එයාට කෙදිරි ගෑවුනා.. එතකොටම වගෙ අපෙ බංදු පොඩ්ඩක් වටපිට බලපු නිසා මං ගාමිණීව තල්ලු කලා.. “.. අපෙ එක්කෙනා හොයනවා.. ආ.. මේක අරන් යන්න.”
එයා හිනාවෙලා බයිට් දීසිය අරන් ගියා.. අම්මො.. එයා කරපු දේට කැමති වෙන්න බැරි උනත් අකමැති වෙන්නත් බෑ .. ගාමිණී හිනාවෙවී අපෙ එක්කෙනා එක්ක කතාව.. මට නම් ඒ මනුස්සයව තේරුම් ගන්න බැහැ.. කොච්චර උනත් මොහොතකට හරි ගාමිණී නිසා මාව රත් උනා.. දෙයියනේ මට නම් ඒක විස්වාස කරන්න බෑ..!
ටිකකින් මං බයිට් දීසි දෙකකුත් අරන් එයාලා ගාවට ගියා.. “.. ශිරෝමි කොහෙද යන්න හදන්නේ.. ඉදගන්නකො ලමයො.. යාලුවා එක්ක හරියට කතා කලෙත් නෑනෙ ..... “.. බංදු මාව එතනින් ඉන්දවගත්තා.. මං අකමැත්තක් නොපෙන්වා හිනාවෙලා හිටියා.. හෙමින් හෙමින් බෝතලෙත් අඩුවෙනවා.. අපෙ එක්කෙනාට දැන් නම් වැඩි වගේ.. “.. බංදු.. ඇති නේද.. “.. පිස්සුද පැටියො. තව බාගයක්ම තියනවා.. “.. එයා වැනි වැනී කීවා.. බංදු ලොක්කා වගෙ බොන්න ගත්තට එයාගෙ බීම ගැන මං හොදට දන්නවා .. ඒත් අද මට අපෙ මනුස්සයාට මුකුත් කියන්න බෑ.. එපා කියද්දම බංදු කට කපලා වීදුරුවක් ගත්තා..“.. ගාමිණි පොඩ්ඩක් එක්ස් කියුස් මී.. “.....“.. කොහෙද යන්නෙ බංදු....“............ ... මං ඉක්මනට එන්නම්..”.. බංදු වැනි වැනි නැගිට්ටා. මාත් නැගිටින්න හදනකොට ගාමිණී මාව අල්ලගත්තා ..!
බංදු ගෙට ඇතුල් උනා විතරයි ගාමිණි පුටුව ලං කරන් මට කිට්ටු උනා...... බංදුට ගොඩක් බොන්න බෑ.. කොහෙහරි වැටෙයිද දන් නෑ.. “.. “.. එහෙම වෙන එකක් නෑ.. වැටුනත් මොකද .. ගෙදරනෙ.. “.. ගාමිණී මගෙ කලවයක් උඩ අත තිව්වා… එ අත හෙමීට සාය අස්සට ගියා.. ස්ක්.. කලවා අතගාගෙන ජංගිය පැත්තකට වෙනකොට රලු ඇගිලි දෙකක් යෝනි හිල උඩ නතර උනා..“.. අනෙ.. බංදු බලලා එන්.. “.....“.. ෂ්..... “.. මට කතා කරන්න උනෙ නෑ ගාමිණී කටට ඇගිල්ලක් තිව්වා.. එයා හෙමීට මගෙ යෝනිපෙති පොඩි කරා.. ආහ්..ම්.. රලු අත මයිල් ගස් අස්සෙන් ගිහින් යෝනිපෙති තැලුවා.. එයා එතන හොදට තලනවා.. ඉස්සෙල්ලා කරපු හන්දා මේ වෙනකොට මගෙ යෝනියෙන් පැණි ගලන්න පටන් අරන් .. ගාමිණී ක්ෂනයෙන් ජංගිය ගලවලා කකුල් දෙක ඈත් කරව්වා.. එයා මගෙ යෝනිය දිහා හොදට බලලා එකපාරට ඇගිලි දෙකක් බැස්සුවා .. අම්මො ඒ පාර නම් මට චුට්ටක් රිදුනා.. පැණි තිබුන නිසා ඇගිලි දෙක ලිස්සලා ගියාට ඒවා ගොඩක් මහතයි.. ස්.. ගාමිණී වේගෙන් ඇගිලි ඔබන්න ගත්තා .. එන්න එන්නම එයාගෙ පහර වේගවත්.. අ..ම්..මෝ.. දැන් නම් මට ඉන්න බෑ.. මෑ මල තැලීගෙන තැලීගෙන යනවා.. ඌ.. ස්ක්.. ඌහ්...ස්.. යෝනිය හොදට රත්වෙනකොට මගෙ හැගීම් කුල්මත් උනා..!
In this chapter, the stakes reach new heights as our protagonist faces unexpected challenges that will test their resolve and loyalties. With every turn of the page, the unfolding drama promises to keep you on the edge of your seat, and be sure to check back for the latest updates in Sinhala Wal Katha New.
ගාමිණී එකපාරට මේසෙ යටට ගියා.. එයා මගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරලා යෝනියට කට තිව්වා..‘ ආඅ..හ්.. ‘ ඒ පාර නම් මට කෙදිරි ගෑවුනා.. දෙ..දෙයියනේ එයා මෑ මල හපනවා..ස්.. තදට සූප්පනවා.. අම්මෝ..හ්.. ඌ.. ස්.. ඌ.. යෝනි පැලුම මැද්දෙන් දිව දාලා ලෙවකනවා.. සත්තකින්ම ඒ මොහොතෙ මාර සනීපයක් දැනුනා.. ගාමිණී කෙදිරි ගානවා.. මං දන්නවා එයා ඔතනින් එන රසයට ආසයි.. ආහ්.. කෙදිරි ගගා යෝනිපෙති උරනවා..ඕහ්.. තදට උරනවා.. ලාවට හපනවා.. ස්.. ද්ව රෝල් කරලා හිල ඇතුලට දැම්ම පාර මට හයියෙන් කෑ ගැහුනා..!
දෙ...දෙයියනේ .. මිනිහා දිවෙන් ඇතුල හෑරුවා.. මෑ මලේ නහය වද්දගෙන උරන ඉරිල්ලට චූ යන්න වගෙ.. මගෙ පපුව මාර විදිහට ගැහෙනවා.. මොහොතකට හිත ආසාවෙන් පිරිලා.. ගාමිණී ලෙවකකා උරනවා. එයාගෙ දිවත් ගොරෝසුයි.. අම්මා...හ්.. ඒක යෝනියෙ දැවටෙද්දී පුදුම සනීපයක් තියන්නේ.. අ...අනෙ...ආ..ආ....මාව ආසාවෙන් ගැහෙනවා.. ම්න්.. තව චුට්ටයි මං දන්නවා මට හොද පාරක් යන්න හදන්නෙ..ම්හ. එතකොටම බංදු ගේ ඇතුලෙන් එලියට ආවා..!
“.. බංදු එනවා.. අයින් වෙන්න..”.. මං අමාරුවෙන් වචන එකතු කර ගත්තා.. ගාමිණී එහෙමම බිම තිබුන සිකරට් පෙට්ටියක් අරන් මේසෙ උඩ තිව්වා.. හොද වෙලාවට වෙරිමතෙ ඉන්න බංදුට සැක හිතෙන දෙයක් උනෙ නෑ.. දෙ..යියනෙ ගාමිණී දුන්න සනීපෙට මට ඉන්න බෑ.. හිත ආසාවෙන් දැවෙනවා.. යෝනි පැලුමෙන් බේරෙන පැණි බිදු කලවා දිගේ ගලනවා .. ආහ්.. කෝ මගෙ ජංගිය .. අයියෝ ඒක බංදුගෙ පුටුව ගාවට විසිවෙලා..!
“.. දෙන්නා ආගිය තොරතුරු කතා කරාද..“. .”.. ඔව් දන්නැද්ද කාලෙකින්නෙ හම්බ උනේ......................ඒකනෙ.. මේ බෝතලේ නම් මරු ගාමිණී .. කලින් බීලම නෑ...“....... ඕක රට එකක් .. මගෙ යාලුවෙක් දුන්නෙ..”.. බංදු තව වීදුරුවක් දාගන්න අතරෙ ගාමිණී මගෙ අත අරන් එයාගෙ කලවයක් උඩ තිව්වා.. මං ඇස් ලොකු කරලා එයා දිහා බැලුවා.. මොකද මගෙ මිනිහා ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්නවා .. ගාමිණී ඒ ගැන තැකීමක් කලෙ නෑ.. එයා මගෙ අත තදට අල්ලගත්තා.. “.. බංදු සිකරට් එකක් පත්තු කරන්න.............ඔව්..ඔව්.. බොමු ගාමිණී.. ආ.. මේකත් රට එකක් නේද..”. .”.. .. බීලා බලන්නකො හොදද කියලා..”.. බංදු සිකරට් එක පත්තු කරා.. දෙයියනේ දැන් නම් බංදුගෙ ඇස් දෙක රතුවෙලා.. ඒවා බාගෙට පියවෙනවා.. බංදු හෝ ගගා පරණ කතා කියවන්න ගත්තා .. එයා කියවන විදිහට නම් හරියට සිහියක් පතක් නෑ වගේ.. ගාමිණිත් හිනා වෙවී කතා අහගෙන ඉන්නවා ..
ඒ පාර ගාමිණී මගෙ අත අරන් එයාගෙ එක උඩ තිව්වා.. මට කරගන්න දෙයක්නා.. අරක්කු තිබුන මේසෙත් එච්චර උස නෑ.. හැබැයි බඩ හරියට එනකල් මේසෙන් වැහිලා . ඒ නිසා පහල වෙන දේවල් පේන්නෙ නෑ.. ගාමිණීගෙ එක කලිසම ඇතුලෙ ලොකු වෙලයි තිබුනෙ.මට ඒක දැනුනා.. බංදු තාම කියවනවා.. ඔය අතරෙ ගාමිණී සිප් එක ඇරලා එයාගෙ එක එලියට දැම්මා..!
මිනිහා බලෙන්ම ඒක මගෙ අතට දුන්නා.. දෙයියනේ මට කසාද මිනිහා ඉදිරිපිටම වෙන මිනිහෙක්ගෙ ලිගුවක් සනසන්න බැහැ.. ඇත්තටම මට ඒ ගැන දැනුනෙ වේදනාවක්.. ඒ පාර ගාමිණී රවලා බැලුවා.. අකමැත්තෙන් උනත් මං හෙමීට අතින් කරන්න ගත්තා .. ටික වෙලාවක් යද්දී ඒක ඉදිමුනා.. හරියට මගෙ අත තරම් මහත ඇති.. නහර මැදිලා රස්නෙ එද්දී ඇත්තටම මටත් චුටි ආසාවක් නම් දැනුනා.. සමහරවිට එවෙලෙ තිබුන හැගීම් නිසා එහෙම දැනෙන්නැති.. බංදු ඉස්සරහ මෙහෙම කරන එක පාපයක් වගෙ දැනුනත් ටිකෙන් ටික ඒ හැගීම අතුරුදහන් වෙන්න පටන් ගත්තා .. දැන් නම් ගාමිණීගෙ ලිගුවෙ ඌම්නෙ හොදට දැනෙනවා..බංදු තවත් වීදුරුවක් ගත්තා.. අයියෝ ඒ පාර නම් බංදුට හොදටම වැඩී... එයා මොන මොනවදෝ මුමුනනවා ..කොහොමහරි වැඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ බංදු එහෙමම මේසෙ උඩ ඔලුව තියාගත්තා ....!
“.. බංදු බංදු.. නැගිටින්නකො බංදු.. “... මං හොලවලා කතා කලත් එයා ඇහි පිල්ලමක් වත් ගැහුවෙ නෑ.. අද නම් බංදු කවදාවත් නැති විදිහට වෙරිවෙලා.. ම්ම්.. ම්ම්.. ගානවා විතරයි.. ගාමිණී ඒ ඇසිල්ලෙන් මාව ඇදලා අරන් තුරුල් කරගත්තා .. “.... අනෙ.. එපා... බංදුට ඇහැරෙයි.. අනෙ කියන එක අහන්නකො..”..... ගාමිණී මගෙ කීමට කන් දුන්නෙ නෑ.. ඌ බංදු ඉදිරිපිටම මගෙ බ්ලව්ස් එක ගලවලා දැම්මා..!
හොද වෙලාවට බංදුට සිහියක් නෑ.. එයාගෙ ඇස් දෙකත් පියවිලා.. මට කෑ ගහලා ගාමිණීගෙන් මිදෙන්න පුලුවන්කමක් නෑ.. ඒ නිසා මං “.. මෙතන එපා.. අනෙ.” කියලා ආයාචනා කලා.. ඒත් ගාමිණී ඒ දේවල් කනකට ගත්තෙ නෑ.. ඌ බංදු ඉස්සරහම මාව ඉම්බා.. ම්ම්..හ්.. මූණ ඉබලා බෙල්ල ලෙවකන අතරෙ යෝනියට අත තිව්වා.… සෑහෙන වෙලාවක ඉදන් පෑරි පෑරි තිබුන සිදුර පොඩි කරලා අතගානකොට මාව ටිකෙන් ටික සංසුන් උනා.. ඇත්තටම ගාමිණී පුදුම විදිහට හිතෙ බය අයින් කරලා යට තිබුන හැගීම් වලට ඇතුලු උනා.. එයා සනීපෙට යෝනිපෙති පොඩි කලා.. ස්.. දැන් නම් මෑ මල හොදටෝම පෑරිලා .. බෙල්ල, කන්පෙති උරහිස් දිගෙ ගිය මූන කිහිල්ල අස්සෙ නතර වෙද්දී මිනිහට කෙදිරි ගෑවුනා.. ගාමිණී ගෙ කෙදිරිය ගොඩක් සද්දෙයි.. හරියට කුලු හරකෙක් ගොරවන්නා වගෙ.. එයා ඇවිස්සෙන්න ඇවිස්සෙන්න මාව පොඩි කරනවා.. දෙයියනේ මාව ලෙවකකා යෝනිය කලතනකොට නම් තවත් ඉන්න බැරි උනා..
ගාමිණී ක්ෂනයෙන් ලොකු ඇගිලි දෙකක් ඇතුලට දැම්මා.. එයා දැන් වේගෙන් ගහනවා.. ආපහු පාරක් මගෙ ඇග ගැහෙන්න ගත්තා.. දෙ...යි..යනෙ.. මට සද්දෙන් කෙදිරි ගෑවෙනවා.. අනෙ මගෙ බංදු මේස උඩ වැතිරිලා.. ගාමිණී එකපාරට මාව උස්සලා ගත්තා.. හරියට බිම වැටුන පෑනක් ඇහිදින්නා වගෙ සැහැල්ලුවෙන්.. ආඅහ්.. මගෙ ස්කර්ට් එකත් ගැලවිලා ගියා.. අනෙ.. මගෙ ඇගෙ තිබුනෙ බෙසියරෙ විතරයි .. ඌ මාව පැත්තකින් තියලා ඇදන් හිටපු ඇදුම් ඔක්කොම ගලවලා දැම්මා.. එයාගෙ යෝධ ඇගෙ අරක පැද්දි පැද්දි තියනවා.. ඒක චුට්ටක් ඇදයි.. පැත්තකට බරවෙලා.. කවදාවත් මං අපෙ ගෙදර මෙහෙම හෙලුවෙන් ඉදලා නෑ. දෙයියනේ ගාමිණී දැක්කම මට තවත් බයයි.. එයා හෙමින් හෙමින් ලං වෙනවා.. අද නම් මොනාහරි කරයිද කියලා හිතුනා.. ඒත් එයාගෙ එක දානවට නම් බයයි.. මොකද නාදුනන පිරිමින්ගෙන් එක එක ලෙඩ හැදෙන්න පුලුවන්..!.. ගාමිණී එකපාරට මාව ඇදලා ගත්තා .. “.. අ.. අනෙ ඔයා දානවානම් අපි කොන්ඩම් එකක් දාලා ඉමු..”.. මං බිම බලාගෙන කීවා.. “.. ඇයි උඹ ආස නැද්ද මේකෙ සැබෑ රසය විදින්න.. ආ..”.. “.. කරුණාකරලා කොන්ඩම් එකක් දාන්න.. ඉන්න මං අරගෙන එන්නම්.. “.. “.. කොන්ඩම්.. හිටපන්.. මං උඹට දෙන්නම් හොද කොන්ඩම් එකක්..”.. මිනිහා ක්ෂනයෙන් මාව වඩා ගත්තා.. ම... මට කිසිදෙයක් හිතන්නත් කලින් යෝනි පැලුම පසාරු කරන් අරක ඇතුල් ..!!
චිරි.. චිරිස්..’ ගගා විසිවෙන්නවා.. දෙ..දෙයියනේ දැන් නම් මාව ගැහෙනවා.. සද්දෙන් කෑ ගැහෙනවා.. පපුව හිරිවැටිලා වගේ.. ගැහිලා ගැහිලම සද්දෙට හුස්ම වැටෙනවා.. අනෙ...හ්.. ආආආ...හ්....ආආආඅ..හ්.. ඉන්නම බැරි තැන මං හයියෙන් මොර දුන්නා.. එ..ඒත් එක්කම මගෙ යෝනි කටෙන් උනුවට ජූස් ටික පිට උනා..!!
මාව නිකන් පා වෙනවා වගේ.. ඇග තාමත් ගැහෙනවා.. ගාමිණීගෙ පහර තවමත් ඒ විදිහටම වදිනවා.. ඌ මාව සූප්පු කරනවා.. අම්මො...හ්.. සමන්ත වත් මට මෙහෙම ගහලා නෑ.. විනාඩි දෙක තුනක් කොහෙදෝ අතරමං උනා වගෙ.. ආපහු පියවි සිහියට එනකොට ගාමිණීගෙ ලිගුවෙ පහස දැනෙන්න ගත්තා .. දෙයියනේ ඌ නම් යෝධයෙක් ද කොහෙද.. කිසිම මහන්සියක් නැතුව මාව පතුරු ගහනවා.. මගෙ ඇස් දෙක පියවිලා.. අනෙ.. මගෙ හිත මේ සනීපෙ ඉල්ලනවා නේද.. ඌ...ම්ම්..හ්.. ඒ පාර ගාමිණී කෙදිරි ගෑවා.. එයා සද්දෙට කෙදිරි ගානවා.. ඔහ්.. මාව හයියෙන් බදාගෙන පුදුම වේගෙකින් කරන්න ගත්තා .. අම්මෝ...හ්.. මගෙ යෝනියෙ ලෙලි යනවා වගේ.. ඒත් එක්කම එයා සද්දෙන් කෑ ගහගෙන නතර උනා...........!!!
එදා ගාමිණී මගෙ යෝනිය ධාතු වලින් පිරෙව්වා.. පස්සෙ මාව ලෙවකාලා සාලෙ මැද හෙලුවෙන්ම අතෑරලා යන්න ගියා.. මං චුට්ටක් යෝනිය අතගාලා බැලුවා.. ඒක රතුවෙලා.. යෝනිපෙති ඈත්වෙලා සිදුර ගොඩක් ලොකුවෙලා..!.. ජූස් ගිහිල්ලම ඇගට පණත් නෑ.. මං ඉක්මනින් කොරිඩෝවෙ තිබුන ඇදුම් ඇදගත්තා .. ආහ්.. ජංගිය තිබුනෙ බංදුගෙ කකුල් දෙක ලග. මං ඒකත් ඇදගෙන බංදු ලගට ආවා. එයාට ඇස් ඇරගන්නවත් බෑ.. මං බොහොම අමාරුවෙන් එයාව වත්තන් කරන් කාමරේට ......
The journey doesn't end here; exciting future chapters await, promising even more intrigue and adventure. Stay tuned for upcoming updates and explore additional thrilling tales with New Wela Katha.
අලුතෙන් එන Wal Katha සේරම කියවන්න එකතු වෙන්න අපේ Telegram Channel එකත් එක්ක, Channel එකක් නිසා ඔයා Join උනා කියල කාටවත්ම පෙනන්නෙ නෑ. 100% Privacy Guaranteed
Join Our Telegram Channel: https://t.me/+PVvTyldrqFtkMGY1