Hulk 13 hours ago Ilaga kotasa thava val karala kiyapan . Kolla kunuharaoa ahema kiyana ava ahema dapan . Sathu vage sex karana vidiyata liyapan Reply
Dive into the gripping world of Driver Ekka - Chapter 14, where tension and intrigue reach new heights. Explore our premium content that keeps you on the edge of your seat, and don't miss the Sinhala Wal Katha PDF for an immersive experience.
කොරිඩෝව කෑල්ලෙ ඉස්සරහට ආවාත් ජංගිය පේන්න තිබුනෙ නෑ.. එක්කො කමක් නෑ.. පස්සෙ හෝදන්න බැරියැ හිතාගෙන ආපහු හැරෙද්දි නිකන් දැන්නම් මටත් හිතෙනවා ඒක හොදයි කියලා .. මොකද පහුගිය කාලෙ පුතා හින්දා ප්රශ්න ඇතිවෙන්න ඉඩ තිබුනා. කොච්චර උනත් මං එයාගෙ ඉගෙනීමෙ කටයුතු ගැන හැමදාම හොයනවා.. රෑට එයා ගාවට වෙලා පාඩම් කියලා දෙනවට පුතා ආසයි.. මං දන්නවා එයා මගෙ නයිටිය අස්සෙන් පපුව බලනවා කියලා.. සමහරවිට පස්සෙ කාමරේට ගිහින් අතින් කරගන්නවා ඇති.. ඒත් රංදි හිටපු කාලෙ පංතියේ පහලට වැටුන පුතා මේ පාර 5 වෙනි තැනට ඇවිත් තිබුනා.
මෙතනදී තව දෙයක් උනා.. මං චුට්ටක් ඇග පේන්න ඇදලා ඉන්න එකට බංදුත් කැමති උනා.. මොකද මං ඉස්සරහ ගෙදරට ඇන්දෙ ගොඩක්ම ඇග වැහෙන ඇදුම්.. ඒත් දැන් බංදු ගෙදර එන්නෙ මගෙන් සතුටු වෙන්න බලාගෙන. එයා ආව ගමන් මාව කාමරේට අරන් ගිහින් අනිවාර්යයෙන් එක පාරක් කරනවා.. ඇත්තටම ජංගිය පහලට කරලා ඇදුම් පිටින්ම කරන එකේ අමුතු මිහිරක් තියනවා .. අපි ඒ වෙලේට වැඩෙ ඉක්මන් කලා.. මොකද පුතත් ඉන්නවානෙ.. විනාඩි කීපෙකට හරි වදින පාර නිසා රෑ වෙනකල් හිත පිරිලා..!
දැන් දැන් මගේ ජීවිතේට ආපහු සතුට ඇවිත්.. හැමදෙයක්ම පිලිවෙලට වෙනවා.. සමන්ත කීව නිසාම මං ගිය සතියෙ ලාවට වගේ ඇග පේන ඇදුම් ටිකක් ගත්තා.. දවසක් මං ඔෆිස් ගිහින් එනකොට හෝ ගාලා වහිනවා.. එදා බංදුත් නෑ.. එයා දවස් දෙකක ට්රේනින් එකකට කොලඹ ගිහින්.. “.. මාර වැස්සක් නේද අම්මේ..”... සමිත ගෙට ගොඩ වෙනකොටම කීවා.. “.. ඒකනෙ පුතේ.. අද නම් පායන පාටක් නැහැ.. “.. මං කාමරේට ඇවිත් ඇදුම් මාරු කරගත්තා.. එන්න එන්නම වැස්ස සැර වෙනවා.. කොහොමහරි අද ඉක්මනට කලුවරත් වැටුනා.. එකපාරට ඩෝ.. ඩෝ... ං ගාලා අකුණු පිපිරුවා.. ඒත් එක්කම කරන්ට් එකත් ගියා.!
“..අම්මේ.. අනෙ ඔයා කොහෙද..”.. සමිත බය වෙලාද කොහෙද.. එයා පොඩි කාලෙ ඉදන්ම කරන්ට් එය යනවට බයයි.. ඒ මදිවට අකුණුත් ගහනවා.. පුතා තවත් බය වෙලා ඇත්තෙ.. “.. අම්මි මෙහෙ ඉන්නවා පුතෙ.. කෝ ඉන්න මං එන්නම්..”.. මං කලුවරේම අතපත ගගා පුතා ගාවට ගියා.. අත පය උස් මහත් උනාට සමිත වෙලාවකට පොඩි එකෙක් වගෙ.. “.. බඩගිනිද පුතෙ..”.......”.. ඔව් අම්මෙ.. අද කරන්ට් එක එනපාටක් නෑ.. “.......”.. කො එන්නකො අපි කුස්සියට ගිහින් මොනවා හරි කමු.”.. මං පුතාගෙ අතින් අල්ලන් කුස්සියට ආවා.
හොද වෙලාවට පාන් ගෙඩියක් තිබුනා.. ජෑම් එක්ක පාන් කාලා කිරි එකකුත් බීලා අපි ඉස්සරහට ආවා.. වැස්ස තවමත් සැරයි.. අකුණු වල එලිය ගෙටම එනවා.. “.. අනෙ අම්මි මට නම් බෑ තනියම ඉන්න..”.. පුතා සාලෙට එනකොටම කීවා.. ඇත්තටම මාත් මෙහෙම අකුණු ගගහා වහිනවට බයයි.. වෙනදා නම් බංදු ඉන්න නිසා ගානක් නෑ.. ගේ හරියෙ හරි හමන් ටෝච් එකක්වත් නෑ.. “.. හරි පුතේ ආ.. අම්මිගෙ පෝන් එකෙ ටෝච් එකෙන් බාත් රූම් ගිහින් එන්නකෝ..”.. මං පුතාව චූ දාන්න යවලා කාමරේට ආවා.. අද වොෂ් එකක් දාගන්න උනෙත් නෑ..ම්න්.. චූටි දාඩිය ගදකුත් එනවා.. මං නයිටියත් ඇදගෙන ලොකු බෙඩ්ෂීට් එකක් ගත්තා.. මොකද අද සීතල වැඩී.
ටිකකින් පුතා කාමරේට ආවා.. මාත් චූ දාලා ඇදට ආවා.. “.හරි පුතෙ නිදාගමු එහෙනම්..”......”.. හා අම්මී..”.. කොල්ලත් මං ගාවම ඇල උනා.. සීතලටත් මහන්සියටත් මට ඉක්මනින් නින්ද ගියා..මට කොච්චර වෙලාවක් නින්ද ගියද දන්නෑ.. එකපාරට කිතියක් වගේ දැනිලා ඇහැරුනා.. මං තාමත් නිදිමතෙ.. කවුරුහරි නිකන් මාව අතගානවා වගේ.. දෙයියනේ පුතා.. එකපාරට මගෙ නිදිමත අතුරුදන් උනා.කලබල නොකර මං ඇස් ඇරලා එහෙමම හිටියා..!
පුතා බෙඩ්ෂීට් එක අස්සෙන් අත දාලා මාව අතගානවා.. දෙයියනේ .. මට එකපාරට ලොකු බයක් දැනුනා.. සමිත කොහොමද මෙහෙම කරන්නෙ... එයා මගෙ නයිටිය උස්සලා පස්ස පැත්ත අතගානවා.. ආහ්.. ඒ පාර පුතා යෝනියට අත තිව්වා.. එකපාරට මාව ගැස්සිලා ගියා.. දෙයියනේ .. පුතා ජංගිය උඩින් එතන අතගානවා.. ඌ..හ්.. සමිත මේ වගෙ දෙයක් කරයි කියලා මං කොහොමවත් බලාපොරොත්තු උනේ නෑ.. මං දැන් මොකද කරන්නෙ.. කිසිදෙයක් හිතාගන්න බෑ.. පුතා හිතන්නෙ මං තාමත් නින්දෙ කියලා .. ම්න්..එයා ජංගිය උඩින් යෝනිය අතගගා ඉදලා එකපාරට ඇතුලට අත දැම්මා..!
ස්.. මයිල් ගස් අස්සෙන් එයාගෙ ඇගිලි යන හැටි මට දැනෙනවා.. පුතා මේක කරේ පරිස්සමෙන්.. හරියට සෑහෙන පලපුරුදු කෙනෙක් වගේ.. ම්ම්..හ් එයාගෙ ඇගිලි කෙලින්ම ගියෙ මගෙ මෑ මලට.. පුතා එතන සනීපෙට අතගානවා.. යෝනිපෙති පාරගෙන මෑ මල තලද්දී නම් පුදුම සනීපයක් එන්නෙ.. ඒ..ඒත් දෙයියනේ මං කොහොමද එහෙම සතුටක් විදින්නෙ. සමිත මගෙ පුතා..ආඅහ්..
කොල්ලාගෙ ඇගිලි වලින් පුදුම අත් ගුණයක් තියන්නෙ.. එයා පොඩි කරන විදිහට මාර සනීපයි.. පුතා අනිත් අතින් මගෙ පස්ස පැත්ත අතගානවා.. අම්මේ.. එයාගෙ දිගැටි ඇගිලි මෑ මලෙන් පහලට ඇවිත් යෝනිපෙති උඩ නතර උනා.. පුතා මගෙ යෝනිපෙති හෙමින් මිරිකුවා.. අනෙ ඇත්තටම ඒක සනීපයි.. ඒත් මං කොහොමද දෙයියනේ මේකට ඉඩ දෙන්නේ.. හ්.. එකපාරට පුතාගෙ ඇගිල්ලක් මගෙ සිදුරට ගියා... ස්... අම්මේ.. තව ඇගිල්ලක් බහිනකොට මට කෙදිරි ගෑවුනා..!
මගේ කෙදිරිය එක්ක කොල්ලා චුට්ටක් බය උනා වගෙ.. එයා අත හොලවන්නෙ නැතුව ඇගිලි දෙක ඇතුලෙ දාන් හිටියා.. මොකද කරන්නෙ කියලා මං තාමත් කල්පනා කරනවා.. පුතා ටික වෙලාවක් පාඩුවෙ හිටියා .. ම්න්.. එයා ආපහු ඇගිලි දෙකෙන් මට කරන්න ගත්තා .. ඕහ්.. ඇත්තටම ඒක සනීපයි... ම්ම්.. ඒ පාර පුතා මට ලං වෙනවා වගෙ.. එයා හෙමින් හෙමින් මගෙ ඇගට තුරුල් උනා.. එකපාරට මගෙ පස්ස පැත්තට ලොකු උනුහුමක් දැනුනා.. දෙයියනේ පුතාගෙ එක ලොකු වෙලා..!
සමිත ඒක එලියට දාගෙන හිටියෙ. මට ඒක හොදට දැනුනා.. එ පාර පුතා මගෙ යෝනියෙන් ඇගිලි දෙක ගත්තා..ම්න්.. දැන් අරක මගෙ යෝනියේ ගෑවෙන මට්ටමෙ තියන්නේ.. ආඅහ්.. පුතා ඒක හෙමින්සැරේ මගෙ කලවා මැද්දට දාගත්තා .. දෙයියනේ .. එයා තවත් චුට්ටක් ලං උන පාර අරක මගෙ කලවා අස්සෙන් ඇතුලට ගියා.. ඌහ්.. පුතා මගෙ උකුල හරහට අතක් දාලා තවත් තුරුල් උනා.. දැන් එයා මගෙ නයිටිය බඩ ගාවටම උස්සලා.. පුතා මගෙ බඩ අතගගා හෙමින් හෙමින් කකුල් දෙක මැද්දෙ කරන්න ගත්තා .. අනේ...හ්.. එයාගෙ එක කලවා දෙක මැද්දෙන් ඇවිත් යෝනියෙ ඇතිල්ලිලා යනවා.. ඇත්තටම බංදු එක්ක යාලු උන මුල් කාලෙ අපි මේ වැඩේ කරලා තියනවා .. ඒ දවස් වල බංදු නිතරම මගෙ කකුල් දෙකේ ගහනවා.. ඒත්..දෙයියනේ කාලෙකට පස්සෙ.. මගෙ දරුවා ආපහු ඒ සනීපෙ දෙනවා.. එයාගෙ ශක්තිමත් ලිගුව යෝනියේ ඇතිල්ලෙමින් වදින පහරෙ ලොකු සනීපයක් තිබුනා.. දැන් නම් මට හැගීම් පාලනය කරගන්න අමාරුයි වගෙ.. පුතා ටිකෙන් ටික මාව එයාගෙ ග්රහනයට ගන්නවා .. ස්.. කොල්ලගෙ අත බඩ දිගෙ මගෙ පපුව පැත්තට ආවා.. ම්හ.. එයා නයිටිය අස්සෙන් කුක්කු දෙක මිරිකගෙන මගෙ බෙල්ල ඉම්බා.. ඕඔ...හ්.. දැන් නම් මාව හොදටම ඇවිස්සිලා.. යෝනිය අස්සෙන් පැණි බිදු ගලනවා වගේ දැනුනා.. පුතා එක්ක තවත් දුරයන්න බෑ.. මෙහෙම කරපු එකත් වැරද්දක් .. මං හෙමීට නැගිටින්න ඕන කියලා හිතුවා.. හෙමින් සැරෙ නැගිටින්න හදනකොටම කකුල් අස්සෙ ලිස්ස ලිස්ස තිබුනු ලිගුව පුතා එකපාරට යෝනියට දැම්මා..!
ආ..හ්... අනෙ දෙයියනේ .. මං කිසිදෙයක් හිතන්නත් කලින් පුතා ඒක සම්පූර්ණයෙන් ඇතුල් කලා.. පුතාට එවෙලෙම සද්දෙන් කෙදිරියක් ගියා... මං.. මං තාමත් දෙලොවක අතරමං වෙලා.. දෙයියනේ පුතෙ ඔයා මොකක්ද මේ කලේ.. අනේ..හ්.. මට කිසිදෙයක් තේරෙන්නෙ නෑ.. පුතා සද්දෙන් කෙදිරි ගානවා. එයා මගෙ කිහිල්ල අස්සෙන් අතක් දාලා තනයක් මිරිකනවා.. මං තාමත් කොට්ටෙ හපාගෙන කල්පනා කරනවා.. මං දන්නවා පුතා හොදටම ඇවිස්සිලා ඉන්නෙ.. හ්.. හ්.. එයා ගහනකොට මාව චුට්ටක් ගැස්සෙනවා. බෙල්ල හෙමින් ඉබලා තනයක් මිරිකන් ගහනවට ඇත්තටම මං ආසයි.. ඒත් දෙයියනේ දැන් තවත් කල්පනා කරන්න දෙයක් නෑ නේද.. මොහොතකට මං ඇස් පියාගත්තා .. පුතා සනීපෙට කෙදිරි ගානවා.. මං දන්නවා එයාට ලොකු සතුටක් ලැබෙනවා.. ඇත්තටම දැන් දැන් මටත් ඒ සතුට දැනෙන්න අරන්.. සීතල රෑක පිරිමියෙකුගෙ උනුහුමට ගුලිවෙලා ඉද්දී ලැබෙන සතුට මොන ගෑණියෙකුටවත් ඉවසන්න බෑ.. එහා පැත්තෙ ඉන්නෙ මගෙම පුතා උනත් එයා දැන් ශක්තිමත් පිරිමියෙක්.. ඌ..හ්තු.. සමිත ඒ සැරෙ මගෙ කකුල උස්සලා අල්ලන් ගහන්න ගත්තා.. ම්ම්... ම්ම්..හ්.. අම්මේ...ආඅ..හ්...ආආ...හ්.. කොල්ලා දැන් වේගෙන් කරනවා.. කෙදිරියක් ආවත් මං කොට්ටෙ හපාගෙන අමාරුවෙන් අල්ලන් හිටියා.. පුතාගෙ පාර ඇතුලටම වදිනවා.. එයාට කිසිම සිහියක් නෑ.. ආශාවෙන් කෙදිරි ගගා කරනවා.. මගෙ යෝනිය දැන් තවත් තෙමෙනවා වගෙ.. පුතා වේගෙන් ගහගෙන ගහගෙන යනවා ....... ඌඋහ්.. අම්මේ.. එයා මගෙ පපුව හොදට මිරිකනවා.. සමිත කවදාවත් මේ තරම් ලොකු වැඩක් කරයි කියලා මං හිතුවෙ නෑ.. ඒත් දැන් ඒවා හිත හිත ඉදලා වැඩකුත් නෑ.. අන්තිමේදී මං පුතාට ඉඩදීලා ඒ සනීපෙ විදින්න පටන් ගත්තා ..!
As the plot thickens, our protagonist faces unexpected challenges that will test their resolve and cunning. Stay engaged with the unfolding drama and be sure to check for ongoing updates that will keep the excitement alive, including captivating Wal Kata.
“.ඌ..හ්... ඌහ්...ස්..ආ...හ්...ඌඋ...උ....හ්.හ්... “.. දෙයියනේ කොල්ලා වැඩේ හොදට කරනවා .. මගෙ කකුල උස්සන් රතුවෙන්න ගහනවා.. අම්මො ඉන්න බෑ පුදුම සනීපයක් දැනෙන්නේ.. පුතා සද්දෙන් කෙදිරි ගානවා.. ඒ පාර එයා චුට්ටක් දගලන්න ගත්තා .. ඕහ්.. එයා මාව තදට බදාගෙන වේගෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. ඒත් එක්කම පුතා කෙදිරි ගාගෙන එයාගෙ එක එලියට ගත්තා..ආහ්.. එයා පරක්කු වැඩී.. පුතාට මගෙ යෝනිපෙති උඩම අරවා පිට උනා..!
සමිත දුන්න සතුටට මාව ගැහෙනවා වගෙ.. එයා විනාඩියක් දෙකක් හතිදාලා නැගිට්ටා. මං ඉක්මනින් ඇස් පියාගත්තා .. පුතා ඇදෙන් බැහැලා ඇවිත් මගෙ මූණ දිහා බැලුවා. පස්සෙ ආපහු ඇදට ආවා. කොල්ලා හිතන්නැති මං ඇහැරුනෙ නෑ කියලා .. එයා චුට්ටක් වෙලා ඉදලා මගෙ යෝනිය රෙදි කෑල්ලකින් පිහිදුවා..පස්සෙ නයිටියත් පාතට කරලා බෙඩ් සීට් එක පොරවන් නිදාගත්තා.!
මට මේක හීනයක් වගෙ.. අද මං කලෙ අම්මා කෙනෙක් කරන්න හොදම නැති වැරැද්දක්.. හැමදාම මං කල්පනා කරනකොට වෙන්න ඕන දේවල් වෙලා ඉවරයි.. පුතාගෙත් මගෙත් ලේ බැදීම් හින්දද මන්දා මට එයාට පුදුම විදිහට දැනුනා.. ඇත්තටම ඒ සතුට මහ පුදුමාකාරයි..ඒත් පුතා ඉස්සරහට මොනවා කරයිද. එයා කොහොමත් මං සිහියෙන් ඉද්දී ලං වෙන්නෙ නෑ.. බංදු එන්නෙ අනිද්දා. එ කියන්නෙ හෙටත් මං පුතා එක්ක..!
පහුවදා උදේම මං නැගිට්ටා. සමිත තාම නිදි.. මං පුතාටත් තේ එකක් හදාගෙන කාමරේට ආවා.. “.. පුතෙ නැගිටින්න එලිවෙලා..”.. එයා “ම්ම්.. “ ගාලා කෙදිරි ගගා ඉන්නවා ..”.. කෝ කෝ නැගිටින්න දරුවො.”.. මං පුතාගෙ බෙඩ්ෂීට් එක අයින් කලා. අම්මෝ..!.. උදේම මාව උඩ ගියා.පුතාගෙ එක යට කලිසමෙන් එලියට පැනලා. එයාගෙ බෝල දෙක ගාව ඊයෙ රෑ ගියපුවාගෙ පැල්ලම් හිටලා.. එකපාරට නිකන් මොකදෝ වගෙ දැනුනත් මං අරක දිහා චුට්ටක් බලන් හිටිය. එදා දුරට දැක්කට වඩා අදනම් හොදට පේනවා.. කොල්ලොන්ට උදේම කෙලින් වෙන්නෙ චු බර නිසා කියලා මං දන්නවා .. මොකද බංදුගෙ එකත් හැමදාම නැගිටිනකොට කෙලින් වෙලා.. මට නිකන් ඒක අල්ලන්න ආසා හිතුනා. ඒ උනාට පුතා ඇහැරුනොත් ප්රශ්නයක් වෙනවා. ඒ නිසා මං ආපහු සීට් එක පොරවලා එලියට ගියා.
එදා පුතා හිටියෙ හරිම සතුටින්.. එයා දැන් මට හරිම ආදරෙයි. ඒකට හේතුව දන්නවා උනත් මං කිසිදෙයක් නොදන්න ගානට හිටියා..අද සෙනසුරාදා නිසා ඔෆිස් නැහැ. මං උදේම පුතා එක්ක ටවුමට ගිහින් ගෙදරට බඩු ටිකක් ගෙනාවා.. “.. අම්මෙ මොනාහරි උයමුකො..බඩගිනි.."........"..හා දරුවො ඉන්නකො අම්මි ඉක්මනට මොනාහරි හදලා දෙන්නම්..”.. මං සම්බෝලයක් හදන්න හිතාන හිරමනෙ ඉදගෙන පොල් ගාන්න පටන් ගත්තා .. වෙන්දා කුස්සිය පැත්තට නොඑන පුතා දැන් නිතරම කුස්සියෙ.. එයා මගෙ ඉස්සරහට වෙලා ඉදගෙන ඉන්නවා .. මටත් ගානක් නෑ ඔහෙ පොල් ටික ගානවා .. කෝකටත් මං පුතා ගැන විමසිල්ලෙන් ඉන්න හන්දා එයා මගෙ කකුල් දෙක දිහා හොරාට බලනවා වගේ තේරුනා .. ආහ්.. මං වෙනදා පුරුද්දට කකුල් දෙක ඈත් කරන් හිටියෙ.. සායත් ටිකක් ඉස්සිලා.. අනිවාර්යයෙන්ම කොල්ලට ජංගිය පේනවා ඇති.. සාය පොඩ්ඩක් හදාගන්න හිතලත් එක්කො කමක් නෑ කියලා මං පාඩුවෙ පොල් ටික ගෑවා.!
එදා හවසත් අහස ටිකක් කලු කරලා.. කෝකටත් මං අද කලින්ම ඉව්ව. මොකද කරන්ට් ගියොත් උයන්න එපා වෙනවා.. වැඩිවෙලා ගියෙ නෑ 7 පහුවෙද්දිම වැස්ස පටන් ගත්තා.. අද වැස්ස ඊයෙ තරම් සැර නෑ.. මං පුතාටත් කෑම දීලා කාමරේට ඇවිත් නයිටියක් දාගත්තා .. “.. පුතා.. අද බයක් නෑනෙ.. කාමරේට වෙලා පාඩම් කරන්න.”.... එයා අකමැත්තෙන් වගෙ..”.. හොදයි අම්මි.”. කියලා කාමරේට ගියා.. කොච්චර උනත් පුතාව අනවශ්ය විදිහට ලං කරගන්න හොද නැහැ.මොකද අන්තිමෙදී එයාගෙ ජීවිතෙ මගෙ අතින්ම නාස්ති වෙලා යන්න පුලුවන්.. මං සමිතට තේ එකක් හදලා දීලා සමන්ත ට කෝල් එකක් දෙන්න හැදුවා.. පෝන් එක අතට ගත්තා විතරයි අදත් කරන්ට් එක ගියා..
“..අම්මී කරන්ට් එක ගියා..”.… පුතා කාමරේ ඉදන් කෑගැහුවා. මං ටෝච් එක අරන් ගිහින් කොල්ලව මගෙ කාමරේට ගත්තා .. මොකද දවසක් පොඩි කාලෙ පුතා කලුවරේ තනියම ඉදලා හොදටම බය උනා.. එදා එයාගෙ බය අරින්න ශාන්තිකර්මයක් පවා කරා. එදායින් පස්සෙ අපි පුතාව කලුවරේ දි තනි කලෙ නෑ. ඇරත් මෙහෙට කරන්ට් එක යන්නෙ බොහොම කලාතුරකින් .. දවස් දෙකක්ම කරන්ට් ගිය එක නම් පුදුමයක්..
“..මට නිදිමතයි..”.. කියලා පුතා කලින්ම ඇදට ආවා.. මට ඇදට යන්න තිබුනෙ චකිතයක්. මොකද සමිත අදත් මොනාහරි කරන්න පුලුවන් .. අවංකවම කියනවනම් ඒ ගැන මගෙ අකමැත්තක් නෑ.. ඒත් මට තාමත් සමිත ගැන ඒ විදිහට හිතන්න පුලුවන්කමක් නෑ.. අද නම් මට නින්ද යනකොට ටිකක් වෙලා ගියා. පුතා නම් කලින්ම නිදි.. මං එයාට සීට් එක පොරවලා ඇස් දෙක පියාගත්තා.. කොහොමහරි මටත් ඉක්මනින්ම නින්ද ගියා..
එකපාරට ‘ඩො...........ඩ්...ඩ්..ඩොං.. “ ගාලා අකුණක් පිපුරුන සද්දෙට මට ඇහැරුනා.. යන්තම් ඇහැරීගෙන එනකොට කවුරුහරි මාව හොදට තුරුල් කරන් .. ඒත් එක්කම සද්දෙට කෙදිරිලි හඩකුත් එනවා. මං හෙමි හෙමින් පියවි සිහියට ආවා.. ආඅහ්.. අ..නෙ දෙයියනේ … පුතා ඊයෙ වගේම මගෙ එකට ඇතුල් කරලා.. එයා කෙදිරි ගාගෙන ගහනවා..!.. ස්ක්..අම්මාහ්.. මාව හොදට බදාගෙන පුතා වේගෙන් කරනවා.. ඔහ්.. එයාගෙ පහර වේගවත්.. ලිගුව සම්පූර්ණයෙන්ම ඇතුල් කරලා කරනවට මං ගොඩක් ආසයි.. ඌ..හ්.. සමිත මගෙ බෙල්ලත්, උරහිසත් ඉබිනවා.. අද නම් මගෙ හිත ඊයෙට වඩා සංසුන්. ඒ නිසාද මන්දා පුතාගෙ පහරින් මාව ඉක්මනට ඇවිස්සුනා.. පුතාගෙ එක යෝනිපෙති අස්සෙන් ඇතුල් වෙනකොට දැනුන සනීපෙට ඉන්න බෑ.. ඇග හිරිවැටිලා යනවා. එයාගෙ කෙදිරිය මාව තවත් ගිනියම් කරනවා.. ම්හ.. මගෙ බඩ දිගෙ අත යවලා පුතා කුක්කුවක් මිරිකුවා.. දැන් නම් මගෙ පපුවෙ ගැස්ම වැඩී.. සද්දෙට සුසුම් පිටවෙනවා.. සමිතගෙ කෙදිරියත් එන්න එන්නම වැඩි වෙනවා.. පුතා එකපාරට මාව තදින් බදාගත්තා .. ආසාව වැඩි හන්දමද කොහෙද අද එයාට එලියට ගන්න බැරි උනා.. පුතා කෙදිරි ගගා අරවා ටික ඇතුලෙම යැව්වා..!
උදේ මං නැගිටිනකොට පුතා නිදි.. මට එකපාරට ඊයෙ රෑ උන දේ මතක් උනා.කෝකටත් මං නයිටිය උස්සලා බැලුවා.. ආ.. ජංගිය තියනවා. ඊයෙ රෑ පුතා ඒක පාත් කරලයි තිබුනෙ.. කොල්ලා හෙමීට උඩට කරන්න ඇති.. මං ජංගිය ගලවලා යෝනිය අතගෑවා. පුදුමයි.. ඊයෙ රෑ කොල්ලා මේක පිරෙන්න ඇරියනෙ.. උදේ බලද්දී ඒවා බිංදුවක්වත් නෑ..!
පුතා සියුම් විදිහට මගෙ යෝනියෙන් බේරුන ධාතු සියල්ල අයින් කරලා. සමහරවිට රෙදි කෑල්ලක් අරන් පිස්සද..නැත්නම් ලෙවකෑවද කියන්න මං දන්නෙ නැ. මොකද එයා එහෙම දෙයක් කරනකොට මට ඇහැරුනෙ නෑ.. ඈනුමකුත් ඇරගෙන කුස්සියට ආවාත් තාම කරන්ට් එක නෑ.. වෙනදාට කොහොමහරි උදේ වෙද්දී කරන්ට් එක එනවානෙ.. ඒ අතරෙ මගෙ ඇස් දෙක ට්රිප් ස්විච් එක පැත්තට ගියා.. දෙයියනේ කවුරුහරි ට්රිප් එකෙන් කරන්ට් එක ඕෆ් කරලා.!!
With thrilling twists awaiting in future chapters, the journey is far from over. Keep an eye out for upcoming updates and additional stories that will enhance your reading adventure, including Wela Katha 2026.
අලුතෙන් එන Wal Katha සේරම කියවන්න එකතු වෙන්න අපේ Telegram Channel එකත් එක්ක, Channel එකක් නිසා ඔයා Join උනා කියල කාටවත්ම පෙනන්නෙ නෑ. 100% Privacy Guaranteed
Join Our Telegram Channel: https://t.me/+PVvTyldrqFtkMGY1