Wal Katha 3 days ago
Wal Katha #wadimahal-bala

ඩ්‍රයිවර් එක්ක - Driver Ekka - 12

In the thrilling Chapter 12 of Driver Ekka, the stakes have never been higher as secrets unravel at an alarming pace. Dive into the world of intrigue and tension, where each twist keeps you glued to your screen, only on Wal Katha 2026.

බංදුට සිහිය එද්දී මං බයේ හිටියෙ.. මොකද එයා ඉස්සරහ සිද්ධ උන දේවල් මතක් වෙනකොටත් ඇග හිරිවැටෙනවා.. හොද වෙලාවට බංදුට කිසිදෙයක් මතක තිබුනෙ නෑ.. කොච්චර අවධානමක් තිබුනත් අද මට වෙනස්ම සතුටක් ලැබුනා.. ඒක පිලිගන්න වෙනවා… ගාමිණීට හොද ශක්තියක් තියනවා… එයා ගෑණියෙක්ව සතුටු කරන්න හොදට දන්නවා.. එහෙමයි කියලා මට ගාමිණීව හදවතින් පිලිගන්න බැහැ.. මොකද ඒකා මහ අමුතු හැගීම් තියෙන අමුතු මිනිහෙක්. හැබැයි හිතට අවංකව කියනවනම් මං ගාමිණීගෙන් හොද සතුටක් වින්දා..

දවස් කීපයක් සාමාන්ය විදිහට ගෙවිලා ගියා.. ඒ අතරෙ මං සමන්ත එක්ක දෙවතාවක් එකතු උනා.. ඇත්තටම ජීවිතයෙ නියම සතුට තියන්නෙ එතන. මොකද සමන්තට මගෙ හිතෙ ලොකු ඉඩක් තියනවා .. ඒක ආදරයක්ද කියන්න මං දන්නෙ නෑ.. ඒත් බංදුගෙ සෙනෙහස විදලා සමන්ත එක්ක බුදියගෙන ලැබෙන සතුට විදින්න මං හරි ආසයි..

එදා මං ඔෆිස් එකෙ වැඩ ගොඩක හිරවෙලා හිටියෙ.. “.. මැඩම්.. එක්ස්කියුස් මි.. ............ආ..ඇයි ගුනපාල ............ මිස් හම්බවෙන්න මහත්තයෙක් ඇවිත්..”...“.. හරි එන්න කියන්නකො..”...... මං ෆයිල් වලට එඹිලා වැඩ කරන අතරෙ කවුරුහරි ඇතුලට ආවා.. “.. චුට්ටක් ඔහොම ඉදගන්න..”.... වැඩ ටික ඉවරවෙලා ඔලුව උස්සනකොට ගාමිණී ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්නවා ..! මං එකපාරට ගැස්සිලා ගියා.. “..මිස් වැඩනෙ.. මං කරදර කරේ නෑ ඉතින්..”....... ඇයි ඔෆිස් එකට ආවේ..”. “.. නිකන් ඉතින්.. මේ ටිකේ දැක්කෙත් නෑනෙ.. “.. මිනිහා පුටුවෙන් නැගිටලා ලගට ආවා.. “.. මෙ..මෙතන පිස්සු වැඩ කරන්නෙපා.. ඔෆිස් එකෙ කට්ටිය ඉන්නවා .. කවුරුහරි ඒවී..”... අදත් එයා මගෙ කීම ඇහුවෙ නෑ..එකපාරට මගෙ අතින් ඇදලා අරන් තුරුල් කරගත්තා .. ඇත්තටම මට පුදුම විදිහට බය හිතුනා.. මොකද ඔෆිස් කාමරේ ලොක් කරලා නෑ.. ඕනම වෙලාවක කවුරුහරි එන්න පුලුවන් .. “..අනෙ .. කියන එක අහන්නකො.. එපා.. ගාමිණී … එපා අයියෝ..”.. මිනිහා මහ පෙරේත විදිහට මගෙ මූණ ඉබලා බෙල්ල ලෙවකෑවා .. මට කරගන්න දෙයක් නෑ.. ඒ අස්සෙ මගෙ අත උස්සලා කිහිල්ලට නහය තියාගත්තා ..!

ඌ කෙදිරි ගගා මගෙ සුවද වින්දා.. පස්සෙ බඩ අතගාලා පැත්තකට උනා.. එවෙලෙම වගෙ සුබානි කැබින් එකට ආවා.. අම්මො..ඒකි මුකුත් දැක්කෙ නෑ.. ගාමිණී ඒකි දිහා බැලුවෙ හරියට කන්න වගෙ.. සුබානි ගියා විතරයි මිනිහා ආයෙම මං ලං උනා.. මගෙ ඇග අතගාලා, මූණ ඉබලා එකපාරට යන්න ගියා.. හම්මෙ.. මිනිහා ගියාට පස්සෙ නම් සැනසීමක් දැනුනා.. මොකද ඔෆිස් එකෙ කවුරුහරි දැක්කා නම් තියෙන ඒවා මදිවට තව ප්රශ්න ඇතිවෙන්න තිබුනා.. එදා 4 විතර වෙනකොට මගෙ වැඩ කොටස ඉවර උනා.. රිපෝට්ස් ටිකත් මේල් කරලා සමන්තට කෝල් එකක් ගන්න හදනකොට කන්මනී කැබින් එකට ආවා..

“.. මිස් අද කලින් යන්නද. “.....”.. ඔව් කන්මනී ඇයි............ අනෙ මට මිස්ගෙන් උදව්වක් ඕන............ උදව්වක් .. ඒ මොකක්ද ..“. .”.. මිස් මං පහුගිය ටිකේම මහන්සි වෙලා අපෙ ඉඩම් කෑල්ල පිටිපස්සෙ තේ පැල ටිකක් හැදුවා .. අනෙ ඒවා ෂෝක් එකට තිබ්බා.. ඒත් දැන් දවස් කීපෙක ඉදන් මොකක්හරි ලෙඩක් ඇවිත්.. ඔක්කොම කොල ටික වැටෙනවා .. අනෙ මිස් පොඩ්ඩක් බලන්නකො..”.. කන්මනී මීට කලින් කවදාවත් මගෙන් උදව්වක් ඉල්ලලා තිබුනෙ නෑ. ඇරත් අසරණ ගෑණි.. මාත් එක්කත් හරිම සුහදශීලි .. මං දන්න විදිහට කන්මනී ගෙ මනුස්සයා මෙයාව දාලා ගිහින්.. “.. හොදයි කන්මනී.. අපි එහෙනම් සමන්තව ගෙන්නගෙන කැබ් එකේ යමු..”. ..”.. අ.. අයියෝ මිස් කැබ් එක ඕන නෑ.. එහාපැත්තෙන් අතුරු පාරක් තියනවා.. මිස් කැමති නම් ඒකෙන් යමු.. ඒ පැත්තට ඩෙෆෝල් ඇල්ල එහෙම ලස්සනට පේනවා.. “..... “.. හොදයි කන්මනී යමු එහෙනම්..”.. මං කන්මනී එක්ක ගමන පිටත් උනා. තේ වත්ත මැදින් තිබුනු අතුරු පාර වැටුනෙ ගෙවල් තිබුනු පැත්තට.. ඇත්තටම ඒවා පොඩි පොඩි ගෙවල්.. “.. කන්මනී තනියමද ඉන්නේ..”.....“.. නෑ මිස්.. මගෙ දුව ඉන්නවා ............ආ.. මනුස්සයා ගැන ආරංචියක් නැද්ද “..... “..අනෙ නෑ මිස්.. මං හොයන්න ගියෙත් නෑ.. “.. කන්මනී කීවෙ ඇත්ත.. ගම මැදින් ඇවිත් චුටි කන්දක් නගිනකොට බටහිර පැත්තෙන් ඩෙෆෝල් ඇල්ල ලස්සනට පේනවා.. මේ පැත්තෙ ගෙවල් ලග ලග නැහැ.. ගේකට ගෙයක් චුට්ටක් දුරින් තියන්නෙ.. කන්මනීගෙ ගෙදර තිබුනෙ චූටි කන්දක් උඩ.. ඇත්තටම එතන හරිම ලස්සනයි .. “.. ඔන්න අපි ආවා මිස්..”.. කන්මනී ගේට්ටුව පන්නනකොටම “.. අම්මා.. “.. කියාගෙන චුටි කෙල්ලෙක් ඉස්සරහට ආවා..

“.. මේ මගේ දුව මිස්, ජනනී.. “... චුටි කෙල්ල ලස්සනට හිනා උනා..“.. ජනනී ඉස්කෝලෙ යනවද..”. .”.. ඔව් මිස්.. 8 පංතියේ ඉන්නෙ..”...”.. ආ.. අපි යමුකො අම්මාගෙ තේ වත්ත බලන්න..”.. මං ඒ ලමයා එක්ක පිටිපස්සට ආවා.. පොඩි භූමි බාගෙක සරුවට හැදුන තේ පැල කීපයක් තිබුනා.. බැලු බැල්මට ඒවගෙ කිසි ලෙඩක් පෙනුනෙ නෑ.. කෝකටත් මං ලංවෙලා බැලුවා.. සාමාන්ය විදිහට කොල හැලෙනවා ඇරෙන්න ලෙඩ ගතියක් නම් තිබුනෙ නෑ.. “.. මේවගේ මුකුත් ලෙඩ පාටක් නෑනෙ කන්මනී.............. අනෙ මිස් ඔය කොල වැටිලා තියන්නෙ..”.. “.. කොහොමත් ගහක මැරෙන කොල වැටෙනවනෙ..”. ..”.. අනෙ මිස් මං හිතුවෙ ලෙඩකට එහෙම වෙලයි කියලා ............හ්මි.. ඒකනෙ..”. ..”.. මිස් නිකන් කරදර උනා නේද.. ගෙට එන්න මිස් මං තේ හදන්නම්..”....... අනෙ ඕන නෑ කන්මනී මං යන්නම්..”. .”. පිස්සුද මිස්.. ජනනී .. ඔය මිස්ව එක්කන් එන්න..”..කන්මනීගෙ වදෙන් පොරෙන් ගෙට ඇතුල් වෙනකොටම වාගෙ මොකක්හරි වාහන සද්දයක් ඇහුනා.. ඒක කෙලින්ම ආවෙ මෙහෙට.. මං දොරකඩ ඉදන් ඔලුව දානකොට කොලපාට ජීප් එකක් ඇවිත් නතර කරා.. ඒ.. එ.. ත් එක්කම ඉස්සරහ දොර ඇරගෙන ගාමිණී එලියට බැස්සා..!.

එකපාරට මහා පුදුමයක් දැනුනා .... මෙ.. මෙ.. මනුස්සයා කොහෙද මෙහෙ.. කිසිදෙයක් හිතාගන්න බැරුව ගල් ගැහිලා ඉන්නකොට ඌ හිනාවෙවි ඉස්සරහට ආවා.. “.. මොකො පුදුම වෙලා වගෙ..”.. ගාමිණී මාව පහු කරන් ගෙට ඇතුල් උනා.“.. කො මගෙ චූටි කිරිල්ලී .. ආ.. මේ ඉන්නෙ.. “.. මිනිහා අර දරුවව උස්සලා ලගට ගත්තා .. ඇ.. ඇත්තටම මං තාමත් පුදුමෙන් .. මොකක්ද වෙන්නෙ කියලා හිතාගන්නත් බෑ.. මං එකපාරට කන්මනී දිහා බැලුවා .. ගෑණි එහෙමම බිම බලාගත්තා ..!

“.. මිස්.. මොකද බයවෙලා වගෙ.. ඔහෙන් ඉදගන්නකො.. “.. ගාමිණී අර දරුවව උකුලට ගත්තා .. “..හ්.. මගෙ චුටි කෙල්ල අද ඉස්කෝලෙ ගියාද..”.. ලමයා බයවෙලා ඉන්නෙ.. ගාමිණී එයාගෙ සල්වාරිය අස්සට අතදානකොට මාව ගැස්සිලා ගියා.. “.. ගාමිණී මොකක්ද කරන්නෙ මිනිහෝ.. ඔය දරුවා අතෑරපන්..”.. මං කේන්තියෙන් නැගිට්ටා.. ඌ මට රවලා නක්කලේට හිනා උනා… ක්ෂනයෙන් ජනනිව බදාගෙන ඉබිනකොට මං තවත් පුදුම උනා.. කන්මනී කිසිම හැලහොල්මනක් නැතුව හිටගෙන ඉන්නවා .. ගාමිණී චූටි කෙල්ලගෙ ඇග අතගානවා .. කොච්චර උනත් ඒ නොදරුවෙක්.. තවත් ඉවසන්න බැරි තැන මං ඉස්සරහට ඇවිත් කෙල්ලව උදුරගන්න හැදුවා.. ක්ෂනයෙන් මගෙ කම්මුල හරහට ‘ චටාස් ‘ ගාලා පාරක් වැදුනා..!

ගාමිණී එකපාරට නැගිට්ටා.. “.. උඹ උඹේ තත්වෙ අමතක කරන්නෙපා.. පහුගිය ටිකෙ උන දේවල් දන්නවනෙ.. මිනිහා ඉස්සරහ හුකනකල් අල්ලන් ඉදලා දැන් මෙතන පත්තිනි අම්මා නොවී ඉදපන්.. නැති උනොත් මං අර පාර මැද්දෙ තියන් උඹට හුකන්නෙ ..!... ගාමිණී මගෙ කනට කරලා සැරෙන් කීවා.. මට තවත් කරන්න පුලුවන් දෙයක් තිබුනෙ නෑ.. මිනිහා ජනනිව උස්සගෙන මගෙ කොන්ඩෙන් ඇදලා අල්ලගත්තා .. “.. යමන්.. “.. ඌ අපිව කාමරේට ඇදගෙන ආවා..!

මිනිහා මාව ඇදට උඩට තල්ලු කලා.. කන්මනීත් පස්සෙන් ඇවිත් බලාගෙන ඉන්නවා.. ගාමිණී මුලින්ම ලං උනේ කෙල්ලට.. ඌ ජනනිගෙ සල්වාරිය ගලවලා විසි කලා..!..

චූටි කෙල්ල බෙසියරේ පිටින් තනි උනා.. කන්මනී කොහොමද මේක ඉවසන් ඉන්නෙ.. මට හරි පුදුමයි.. ඒත් ගාමිණීට විරුද්ධ වෙන්න පුලුවන්කමක් නෑ.. මොකද උගෙ අත පයෙන් පාරක් වැදුනොත් මොනාහරි වෙන්න උනත් බැරි නෑ .. ඇරත් ගාමිණී කොයිවගෙ මිනිහෙක්ද කියන්න මං හොදට දන්නවා.. සමහරවිට කන්මනී මුනිවත රකින්නෙ ලොකු අසරණකමකින් වෙන්න ඇති.. “.. වරෙන් කෙල්ලේ.. හ්.. මගෙ චූටි පැටියා.. ම්ම්ම්ම්..හ්. “.. ගාමිණීගෙ අතින් ජනනිගෙ බෙසියරය ගැල උනා. ඇත්තටම ඒ කෙල්ලගෙ කුක්කු දෙකවත් තාම හරිහයට හැදිලා නෑ.. ගාමිණී කෙල්ලව තුරුල් කර ගත්තා .. හරියට ලොකු සිංහයෙක් හා පැටියෙක්ව තුරුල් කරගත්තා වගේ.. ඌ ඒකිව ඉබිනවා .. දෙයියනේ ලෙවකකා ඉබිනවා.. කෙල්ල කිසි දෙයක් නොකර පාඩුවෙ හිටියා.. ගාමිණී ඒකිව උස්සලා අරන් ඇදේ ඇලකරා.. මොහොතකින් කෙල්ලගේ කලිසම ගැල උනා.. කහ පාට ජංගිය පිටින් ඉන්න කෙල්ල දිහා ගාමිණී මහ වලත්ත විදිහට බැලුවෙ .. ඒ පාර ඌ කෙදිරි ගාගෙන කෙල්ලට ලං උනා.. එකීගෙ චුටි කකුල් දෙක අතගගා ඉම්බා.. එදා මගෙ ලෙවකාපු විදිහටම යටිපතුලත් කකුලෙ ඇගිලිත් හොදට සූප්පු කලා.. පස්සෙ මිනිහා කලවා පැත්තට කිට්ටු කලා.. කලවා දෙකත් ඉබලා කකුල් දෙක ඈත් කරගෙන එකපාරය ජංගිය උඩ හොදට ලෙවකන්න ගත්තා ..!

ගාමිණී කෙදිරි ගානවා.. ඒ කියන්නෙ ඌ හොදට ඇවිස්සිලා ඉන්නෙ.… මිනිහා කෙල්ලගෙ ජංගිය ගලවලා දැම්මා.. ජනනි ඒ තරම් පැහැපත් ලමයෙක් නෙවේ.. එයාගෙ කලු පාට යෝනිය වටේ ලපටි මයිල් ගස් පීදෙමින් තිබුනා.. ගාමිණීගෙ ලොකු අත ඉක්මනින්ම යෝනිය පැත්තට ගියා. ඌ යෝනිපෙති ඈත් කලා.. අස්සෙ හැංගිලා තිබුන මෑ මල පාදගෙන අතින් පොඩි කරද්දී චූටි කෙල්ල කෙදිරි ගෑවා.. දෙයියනේ .. මට මේක හීනයක් වගේ.. ගාමිණීගෙ මූනෙ කාමුක හිනාවක් මැවෙනවා.. ඌ එතන ගානට පොඩි කරනවා.. ජනනිගෙ යෝනිය අස්සෙන් පැණි බිංදු එනහැටි මං ඇස් දෙකෙන්ම දැක්කා..!

මිනිහා ඉක්මනට කෙල්ලගෙ යෝනියට පාත් උනා.. ඌ සෑහෙන වෙලාවක් ඒක ලෙවකෑවා.. ඒ අතරෙ කෙල්ලට කෙදිරි ගෑවුනා.. විනාඩි කීපෙකට පස්සෙ මිනිහා නැගිටලා “.. කන්මනී.. “.. කියද්දී කන්මනී උගෙ ලගට ගියා..ගෑණි ඒකාගෙ ෂර්ට් එකත් කලිසමත් ගැලෙව්වා.. යට කලිසම අස්සෙන් අරක අරන් මං ඉස්සරහම උරනකොට මගේ ඇස් ලොකු උනා..... ගෑණි ඒක හොදට කටට ගත්තා .. කෙල දාලා හොදට තෙත මාත්තුකලා.. ටික වෙලාවකින් ගාමිණී නැගිටලා කෙලින් උන එක පද්ද පද්ද ජනනි ගාවට ගියා.. මට.. කන්මනීගෙ මූන බැලුනා.. ඒකිටත් කිසිදෙයක් කරගන්න බෑ වගෙ.. ගාමිණී කෙල්ලගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරා.. හෙමීට පාත් වෙද්දී අර ලොකු ලිගුව ජනනිගෙ චූටි සිදුරට ඇතුල් උනා..!!

එකපාරට ජනනි මරහඩ දුන්නා. ඇත්තටම කෙල්ලට ඒක ලොකු වැඩී.. ඒත් ගාමිණීගෙන් කිසි සමාවක් නෑ.. ඌ තව තව ඇතුල් කරා.. ඒ පාර කෙල්ල දගලනවා.. ඔය වෙලෙ ගාමිණී මාව ඇදලා ගත්තා .. “.. මේකිගෙ අත් දෙක දෙපැත්තට කරලා අල්ලගනින්.. දගලන්න දෙන්නෙපා.. “... ඇ..ඇත්තටම මං ඒ මොහොතෙ පුදුම විදිහට අසරන උනා.. කොහොමද ඒ වගේ දෙයක් කරන්නෙ .. ඒත් දෙයියනේ වෙන කරන්න දෙයක් තිබුනෙ නෑ.. මං ජනනිගෙ අත් දෙක තද කරලා අල්ලගත්තා ..!

As the plot thickens, our protagonist faces unexpected betrayals that put their very survival on the line. With every update, the emotional intensity escalates, leaving readers eagerly awaiting the next revelation in SL Wal Katha.

කෙල්ල තාමත් වේදනාවෙන් කෑ ගහනවා.. දැන් ගාමිණීගෙ එක සම්පූර්ණයෙන්ම ඇතුල් වෙලා .. ඌ කෙදිරි ගගා කරනවා.. මිනිහගෙ පහර ගොඩක් ශක්තිමත් .. කෙල්ලගෙ යෝනිය දෙබෑවෙලා ඇතුලට යනවා.. ඌ පාත්වෙලා ඒකිව ලෙවකනවා .. එන්න එන්නම ගාමිණීගේ වේගය වැඩි වෙනවා.. කෙල්ල හෝ ගාලා දගලනවා.. ඒ පාර කන්මනීත් ඇවිත් ජනනිව තද කරලා අල්ලගත්ත හැටි දැක්කාම මට මහා පුදුමයක් දැනුනා..!

ඒත් .. දැන් ඒ දේවල් හිතන්න වෙලාව නෙවේ.. ටික වෙලාවක් යනකොට ජනනිගෙ සද්දෙ අඩු උනා.. මං හිතන්නෙ ගාමිණීගෙ එකට එයාගෙ යෝනිය හැඩ ගැහුනා.. මූ එකපාරට කෙල්ල උස්සලා අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා..“.. දනගහපන්.. හ් උබෙ චූටි පස්ස දික් කරපන් කෙල්ලෙ.. අන්න එහෙම.. “.. මිනිහා කෙල්ලගෙ පස්ස පැත්තට තද පහරක් ගැහුවා.. තට්ටම් පලු දෙක අස්සෙ මූන දාගෙන හොදට ලෙවකෑවා.. ආයෙම පාරක් ජනනිගෙ චුටි සිදුරට ඇතුල් කරනකොට කෙල්ලට කෑ ගැහසුනා..!

“...ඌඋහ්....ඌඋහ්...ආආඅ...හ් ආයි....යා.............අම්මා....හ්......අනෙ.. රිදෙනවා.. ...................... .............................. “..

කෙල්ලගෙ අදෝනාව මැද ගාමිණී සතුටින් හිනා උනා.. ඌගෙ ලොකු එක ජනනිගෙ සිදුර ඇතුලට වේගයෙන් යනවා.. ඉණ ලගින් අල්ලාගෙන ගහපු ගැහිල්ලට ජනනිව විසි වෙන්න ගියා .. ඒත් ගාමිණී ගොඩක් ශක්තිමත්.. ඌ ගොරව ගොරව තවත් වේගවත් උනා.. කෙල්ලග ලපටි යෝනියට මොනවා වෙයිද කියලා මට හිතාගන්නවත් බෑ.. කෙදිරි ගගා දගලපු කෙල්ල එහෙමම ඇද උඩ කඩාගෙන වැටුනා.. “.. ආහ්..ආහ්.. හ්.අදත් මේකිට සිහිනැති උනා..ඉක්මනට ඕක ගලවලා වරෙන් ..!

කන්මනී ඇදුම් ගලවලා හෙලුවෙන්ම දුව ගාව ඇල උනා.. ගාමිණීගෙ මූන සංතෝසෙන් පිරිලා.. ඌ එහෙමම ගෑණිට ඇතුල් කරා.. “..ආආඅ...හ් ම්ම්...හ්.. “.. කන්මනීට සද්දෙන් කෙදිරි ගෑවුනා.. මිනිහා ගෑණිගෙ ඇගට බරවෙලා ලෙවකකා කරනවා.. කන්මනීගෙ මූන, බෙල්ල දිගෙ ගිහින් කිහිල්ල ලෙවකාපු ගාමිණී ඔලුව උස්සලා මගෙ දිහා බැලුවා.. “.. ඕවා ගලවපන්.. ගලවලා කිම්බ මේකිගෙ මූනෙන් තියපන්..”.. මටත් මිනිහා කියන දේකට කැමති වෙන්න උනා.. ඇදුම් ටික ගලෝලා කන්මනීගෙ මූනට පාත් වෙනකොට ඒකී යෝනිය අස්සට දිව දැම්මා ..!

ස්..ම්ම්ම්ම්..හ්.. ඇත්තටම කොච්චර උනත් ආගන්තුක කෙනෙක් අපෙ සංවේදී තැන් ස්පර්ශ කරනකොට පුදුම විදිහට දැනෙනවා.… එදා මටත් කන්මනීගෙ පහස තත්පරෙන් දැනුනා.. “.. උරපන්.. ඕකිගෙ හිල හොදට උරපන්..ස්..ආඅහ්.. ම්ම්.. දිව දාලා උරපන් වේසියේ.. ම්න්.. අන්න එහෙම..ආහ්..ස්.. ආආහ්.. “ ගාමිණී කෑ ගගහා කරනවා.. තවමත් මිනිහට හති වැටුනෙ නැහැ.. කන්මනීගෙ යෝනියට පහර වදින හැටි මට හොදින් පේනවා.. ඒ පාර ගාමිණී මගෙ බෙල්ල පිටිපස්සට අත යවලා මූනට ලං කරගත්තා .. “.. අර හුත්ති උරද්දී උඹට සැපයිනේද.. .. “... මං හෙමීට “ ඔව් “ කිව්වා....“.. හොදට උරවගනින්.. ඊලඟට උඹේ වාරෙ..”.. ගාමිණී හිනාවෙලා මගෙ මූණ ඉම්බා..!

තවමත් කන්මනීගෙ යෝනියට එකම රිද්මන් වදිනවා.. ගාමිණී උගෙ ලොකු එක සම්පූර්ණයෙන්ම ඇතුලට දානවා.. ආහ්.. ඒ පාර මිනිහා කන්මනීව දනගැස්සුවා .. ගෑණි එකපාරට සද්දෙන් කෑ ගැහුවා.. මං පොඩ්ඩක් පාත් වෙලා බැලුවා.. දෙයියනේ ගාමිණී ගෑණිගෙ කක්කා හිලට ඇතුල් කරලා..!

“.. ඌඋහ්... අම්මා...හ්.. අනෙ.. එපා.. ආඅ…හ්.ස්...අම්මේ... ඌහ්.. ම්හ.. ඌහ්...ස්ක්..ඌහ්...අයියො.. හ්..ආඅ....හ්.. “.. කන්මනී මොර දෙනවා..“.. කට වහපන් බැල්ලී.. උබෙ පුක නම් මරු.. ඌහ්..ස්.. හ්..” මිනිහා ආශාවෙන් කොදුරනවා.. කන්මනීගෙ මූන වේදනාවෙන් ඇඹරිලා.. ගෑණිට ඇඩෙන්න වගේ.. ගාමිණීගෙ කෙදිරි ගගා උගෙ සතුට විදිනවා.. “.. ආහ්.. උඹ වරෙන් මෙහෙට.. ඉදා.. මේක උරපන්..”.. ගාමිණී එකපාරට මාව ඇදලා අරන් අරක කටේ එඹුවා.. ඇත්තටම කන්මනීගෙ පස්ස පැත්තෙ රිංගපු එක උරන්න මොකදෝ වගෙ හිතුනට ඒ වෙනකොටත් ඒක මගෙ කට ඇතුලට ගිහිල්ලා...!

අම්මො එකපාරට පුදුම ඇඹුල් රහක් දැනුනා.. ඒත් මට හෙලවෙන්නෙවත් බෑ.. ගාමිණී කොන්ඩෙන් අල්ලන් කට ඇතුලටම ඔබනවා.. දෙ..දෙයියනේ මං ඇස් දෙක පියාගෙන ඉරුවා.. තද ඇඹුලට ආපු කෙල ටික එහෙමම ගිලදැම්මා.. ඌ එකපාරට මාව උස්සලා ඇදේ ඇල කරා.. මුකුත් හිතන්නවත් උනේ නෑ ක්ෂනයෙන් අරක මගෙ යෝනිය ඇතුලට දැම්මා ..!

හොදට කෙල් තිබුන නිසා ලිස්සලා ගියාට චූටි වේදනාවක් නම් දැනුනා.. අම්මේ..හ්.. ගාමිණී මග ඉණ දෙපැත්තෙන් අල්ලගත්තා .. ඌ..ස්.. ඒක හොදට රත්වෙල.. ඒ පාර මිනිහා බඩ අතගගා කරනවා.. අද නම් එයාගෙ පහර ගොඩක් වේගවත් .. අ.ම්මා..හ්.. මොහොතකට මගේ ඇස් පිය උනා.… ගාමිණී පපුවට බර උනා.. ඌ මගෙ තන දෙක උරනවා.. ම්ම්..හ්.. ඒ පාර මාව ලෙවකනවා … ආයෙමත් මිනිහගෙ කෙදිරිලි සද්දෙ ඇහෙනවා..

ම්ම්.හ්. ඌ මාව තුරුල් කරන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. කොච්චර උනත් එහෙම වදිනකොට නම් සතුටක් දැනෙනවා.. ආයාසෙන් අල්ලන් උන්නත් බැරිම තැන මට චූටි කෙදිරියක් ගියා..!

“..ආඅ..හ්...ආඅහ්.. උඹට සැපයිනේද..ආහ්.. මං දන්නවා .. ම්හ.. කන්මනී වරෙන්.. උඹෙ හුත්ත මේකිට කියලා උරවගනින්.. “.. ඒ පාර කන්මනී මගෙ ලගට ආවා.. ගෑණි හෙමීට පාත් වෙලා යෝනිය මගෙ මූණෙ තිව්වා.. ම්ම්..හ්. ඒකිගෙ ඇවිස්සුන යෝනිය තෙත් වෙලා.. කන්මනී ඒක මගෙ කටේ ඇතිල්ලුවා.. ඉස්සෙල්ලා දැනුන ඇඹුල් රහ ආවාත් මට ඒක ලෙවකන්න උනා.. ගෑණිගෙ එක පිරෙන්න මයිල් ගොඩක් තිබුනා.. මං අමාරුවෙන් ඒ මැද්දට දිව දාලා සිදුර ලෙවකෑවා..“..ආඅහ්.. අන්න එහෙම උරපන්.. ම්හ..ආඅහ්.. ආඅහ්.. “.. ගාමිණී කෑ ගහනවා.. ඌ තාමත් එකම වේගෙන් කරනවා.. ඇත්තටම මගෙ යෝනිය මේ සනීපෙට ආසයි.. ඒත් ඒකට මගෙ හිතෙ පිරිසිදු හැගීමක් නැහැ.. ගාමිණී එකපාරට සද්දෙන් ගොරවන්න ගත්තා .… මිනිහා කෑ ගහනවා … ඒ පාර ඌගෙ වේගය තවත් වැඩි උනා. අම්මෝහ් මටත් කෑ ගැහෙනවා..

“..ආආආආආහ්...ආආ......ඕඕඕ...හ්.. ඕඕ..හ් ස්.. ආආආ..........”.. සද්දෙන් මොර දුන්න මිනිහා එහෙමම නිසොල්මන් උනා.. ඒ එක්කම මගෙ යෝනිය ධාතු වලින් පිරෙනවා දැනුනා..!

ධාතු ගියා විතරයි මිනිහා කිසිදෙයක් නොකියා යන්න ගියා.. මගේ හිත ප් රශ්න වලින් පිරිල.. කන්මනී එකපාරට හයියෙන් අඩන්න ගත්තා.. මං දන්නවා මෙතන මොකක්හරි අවුලක් තියනවා.. මං හෙමීට කන්මනීව තුරුල් කර ගත්තා ..“.. අඩන්නෙපා.. උන දේ උනා.… මට කියන්න කන්මනී.. කොහොමද මේ දේවල් පටන් ගත්තෙ.. කවුද ඒ මිනිහා.. “ ගෑණි හෙලුවෙන්ම මාව බදාගෙන ඇඩුවා.. “.. මට.. මට සමාවෙන්න මිස්.. මං නිසයි මේ හැමදේම .. මං කියන්නම්.. මිස් ට දැනගන්න ඕන ඔක්කොම දේවල් මං කියන්නම්..!

Stay tuned for the upcoming chapters that promise even more suspense and drama, as the journey unfolds in surprising ways. Explore additional captivating stories available on Wela Katha New, and immerse yourself in the excitement.

අලුතෙන් එන Wal Katha සේරම කියවන්න එකතු වෙන්න අපේ Telegram Channel එකත් එක්ක, Channel එකක් නිසා ඔයා Join උනා කියල කාටවත්ම පෙනන්නෙ නෑ. 100% Privacy Guaranteed
Join Our Telegram Channel: https://t.me/+PVvTyldrqFtkMGY1

3
12.3K
පියා සහ දියණියෝ - Piya saha Diyaniyo - 1

පියා සහ දියණියෝ - Piya saha Diyaniyo - 1

1685036455.png
Wal Katha
10 months ago
අක්කා

අක්කා

1685036455.png
Wal Katha
2 years ago
තරුශිගෙ වේසකම් - Tharushige Wesakam - 20

තරුශිගෙ වේසකම් - Tharushige Wesakam - 20

1685036455.png
Wal Katha
5 months ago
ශිරානි මැඩම් - 10 ආවා...

ශිරානි මැඩම් - 10 ආවා...

1685036455.png
Wal Katha
1 year ago
මගේ කෙල්ල නිශී

මගේ කෙල්ල නිශී

1685036455.png
Wal Katha
2 years ago